Asgari ücrete zam gelince yeğenim, harçlığa da otomatik zam yapmış ve babasıyla oturup sözleşme bile imzalamışlar. Artık evde ekonomi resmen kurumsallaştı.
Hayır, bu gerekiyor da,
Geçmiş zamanda...
Babası, 250 TL olan harçlık için “200 değil miydi?” deyince, yeğenim hiç tartışmaya girmeden sözleşmeyi çıkarıp şak diye imzaları göstermişti. Bu çocuk daha kaç yaşında... Ekonomi yönetimi bir aileyi ne hale getirdi... 🙂

mahmut parantez içinde baba yazsa daha iyi olur keza mahmut ben o mahmut değilim de diyebilir 😀
Soyisimleri silip paylaştım. Benim kabahatim.
Yaş kaç
artık memur çocukları bile 10 yaşında cebini hesaplamak zorunda kalıyor ne yapsın
Benim kız beni kazıklıyormuş onu anladım
😀