Garanti süreçlerinde başlangıç genelde fatura tarihi kabul ediliyor. Benim için şimdiye kadar hep böyle oldu.
Garanti süreçlerinde başlangıç genelde fatura tarihi kabul ediliyor. Benim için şimdiye kadar hep böyle oldu.
@pesatalim Tamamen seni desteklemek için yazdım. Kendini suçlu hissetmene gerek olmadığını anlatmak istedim. Sanırım bunu yeterince iyi ifade edemedim; yazılı anlatımda çok güçlü değilim.
Arkadaşların yukardaki yazılanlarını okuyunca fikrim biraz yumuşadı. Yapamaması niyet mi, yetersizlik mi? Eğer çabalayıp yapamıyorsa, alışması için makul süre tanınmalı. Bu süreye rağmen sonuç yoksa, işi yapabilecek biri devralmalı; bu kaçınılmaz.
Öte yandan vicdan yapmaya gerek yok. Ortada yapılacak iş ve bunu yapacak kişi var. Gerekli destek verildiği hâlde yapılmıyorsa, başkalarının yükü taşımak zorunda kalması doğru değil. Yapılabilen bir işse, yapabilen biri gelir ve yapar.
Sizlik birşey yok, vicdanınızı serbest bırakın lütfen.
Başıma bir şey gelmeyecekse; Pixel 9 Pro’yu heves edip sözleşmeyle aldım ama hâlâ Türkiye’den getirdiğim M52’yi kullanıyorum.
En büyük eksik, çift SIM olmaması; fiziksel tek SIM + eSIM var ama pratik gelmedi. Ekrana çift dokunarak açma kısmen var, kapatma yok. Bunun için ekstra uygulama kullanmak da istemiyorum, sistemde hazır olsun...
Ayrıca Samsung’da alıştığım birçok özellik de yok. Her şey için ayrı uygulama kullanmak zor geliyor. Kısacası, Pixel donanım iyi ama, alışınca Samsung’un yanında yavan kalıyor. Bir sonraki telefonu kesin Samsung almak istiyorum...
Durumu müsait olan bence 1000 TL’nin altına düşmesin.
Maalesef alım gücü ortada.
Işınlanma icat edilsin istiyorum. Belki ben göremeyeceğim ama icat edileceğine eminim.
@alipektas “Kötü emelleri” seviyorsunuzdur büyük ihtimalle 😄 @kötüemeller
Kullandığım uygulamalar satın alındı.
Diğer türlü hepsini tekrar satın almam ve bilmediğim bir ortama geçmem gerekecek.
😢
Kalkışta gaza biraz fazla bas.
Az gaz verince araç stop ediyor.
Debriyajı yavaşça bırak, araç ilerler.
Birkaç denemeden sonra alışırsın.
Sonra vites değiştirmeye geçersin.
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben yazmak istedim ama yazamadım. Kısaca sevdiklerimle, elimden geldiğince,mutlu anılar biriktirmek diyebilirim.