Bir hayırlı olsunuzu alırım. Gelsin de hemen bellek birde disk alırız. Acaba max kaç destekliyor ?

Bir hayırlı olsunuzu alırım. Gelsin de hemen bellek birde disk alırız. Acaba max kaç destekliyor ?

Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
HO. şu cihazın 16 ram ile gelmesi küfür bence ya. Apple yapsa apple dalga geçiyor müşterisiyle pü rezil insanlar falan denirdi 😀
Buna şimdi 128 gb destekliyorsa alacaz, birde disk tabi şart. 4 tb min lazım.
@orcunfix Ne yapacan bu kadar gücü yav 😀
@agab 5090 lısı çok para olmasa onu alacaktık ama bu da güzel işte. Oyun ya sadece yüksek fps amaç.
@orcunfix 133k da çok para aga ya 😀 Gta 7 mi açacaksınız 😛
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun
HO
oo hayırlı olsun, parayı bulunca bizi unutma 🙂
Süper bir iş buldum. Bugün de avansı verdiler öyle aldım. Haftaya da böyle giderse birtane s kasa merco alırız.
@orcunfix Süper bir iş bulduğuna inanmak istiyorum 🙂
@orcunfix valla çok sevindim, daim olsun <3
H.o
Oooo tam sevdiğim makine diyecektim ama ram az.
Hayırlı olsun canavar bilgisayar valla. Güzel günlerde kullan. Nazar değmesin.
Hayırlı olsun
H.o iyi günlerde kullanın
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın inşallah.
Paraya kıymışsın Ho ama yarı fiyatına güzel cihazlar vardı diyip sinir ediyim
Hayırlı olsun. Intel sayfasında 256 gb belleğe kadar destek var demiş ama bilemedim. 64 veya 96 alırdım ben para sorun değilse. 128 de çalışabilir de oyun için gerek yok bence.
128 deneriz alıp olmazsa iade o zaman.
@orcunfix 64 kb herkese yeter bil getes
Ho
Ne hayatlar var
Hayırlı olsun. Gta 5 açıyor mu?
Gta 6 kısmetse artık. 🙁
Ana menüye kadar gidiyormuş ama sonra ram hatası verip oyundan atıyormuş 😀
Hayırlı olsun. Güzel alet. Ama ram en azından 32 olsaymış daha iyi olurmuş.
Kıllığına böyle yapmışlar ya şu alete harbi 16 gb ram olacak şey değil.
Hayırlı olsun. Pahalı cihaz amiral gemisi 😅
Hayırlı olsun. Neden bu cihaz?
Valla özel bir nedeni yok aslında ama etiket malı istemedim. E birde bunun rgbli baya oyuncağı da var o da cezbetti.
H.o. ama çok para yav.
Hayırlı olsun, güle güle kullan 🙂
ho
para yok diyordun ne bu orçun 😀 h.o
Para gene yok. Bunu da işimize göre aldırdık. 😀
Hayirli olsun
Asus olduğundan hep az belirtiyor desteklenen ram miktarını. Bios a falan kisitlama koyduysa şaşırmam
Deneriz 64 lüklerden. Desteklemiyorsa da asus'a söveriz. 😀
Dell G16 7630'ta eski bios'ta çalışan bellek yeni bios'ta çalışmıyordu. Böyle sorunlar da çıkabiliyor sonradan. Yani 128 gb aldın taktın sorun yok, bir bios güncellemesi geliyor 64'e düşmen gerekiyor. Firmalar düzgün çalışan sistemi kısıtlayabiliyor.
hayırlı olsun...
Ooo hayırlı olsun. Bilgisayar değil, adeta bir canavar almışsın.
Bunla razer arasında kaldık. https://www.itopya.com/razer-blade-16-ai-9-365-64gb-lpddr5x-rtx-5080-gddr7-16gb-2tb-ssd-16-qhd-240hz-oled-w11h-gaming-note_u30025 şunu alacaktık ama sıkıntısı da 210 bin lira, benim gönlümden bu geçiyordu ama fiyat çok fazla. 🙁
@orcunfix Boşver ya, aralarındaki fark 100k neredeyse. Değmez emin ol. Güle güle kullan bunu.
h.o.
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın, çalışın 🙋
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun ne işi buldun gömü mü 🙂 konu meclisten uzak geçen Media Markt ta birçok hoparlör denedim çoğu oyuncu laptopu güzel sesi olması bekleniyor kalın kalın kasaları var çoğu cansız kötü
Hayırlı olsun 🙂
Çok be üstad sırf Asus diye bence bu fiyat fazla.
Ama hayırlı olsun. 🙂
5080 li daha ucuzu pek yok. Bir msi vardı o kadar. Msi da odm dandik diye almadım.