Bu uluslararası geçerli esim hizmetlerinin türkiyede engellenmesinin mantıkla izah edilecek bir sebebi var mı, yoksa 3 büyüğün baskısı sonucu atılan bir adım mı? 😀
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yüksek ihtimalle 2. seçenekten kaynaklıdır.
aksi mümkün mü
Seni beni daha fazla opebilmek icin, bizi okadar cok seviyorlar cok
3'lünün 2'si devletin zaten.
Vatandaşa faydalı veya yararlı bir yönünü gördülerse engellemişlerdir.
Telefon kayit ucreti ile ilgili de olabilir. Kacak telefon ve IMEI attirmaktan masrafli fakat daha kolay ve yasal bir cozum.
Göklerden gelen bir karar vardır.
Paralar yurtdışında dolasmasin