Bu uluslararası geçerli esim hizmetlerinin türkiyede engellenmesinin mantıkla izah edilecek bir sebebi var mı, yoksa 3 büyüğün baskısı sonucu atılan bir adım mı? 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap