Selamlar, 1 ocak itibariyle internet taahhüdüm bitiyor ve SO dan Türknet e geçiş yapacağım, Türknet VDSL abonelerine modem vermiyormuş.
Düzenleme: Uygun fiyatlı (maks. 2.5k kadar) ve çok fazla kopma vs yapıp üzmeyecek cihaz tavsiyelerinize açığım.
#TeknoYardım #Tavsiye
Bioshock
D2NL04F3F22A65CDA9
Merhaba.
Elimde RAW olmuş bir 500gb hdd var, testdisk ile kurtarmaya çalışıyorum ancak "Can't open filesystem. Filesystem seems damaged." hatasını alıyorum. Şimdi ben diski formatlasam ve üzerine hiçbir şey yazdırmadan kurtarma programlarını tekrar denesem sonuç alabilir miyim? Photorec denedim ancak HDD içerisindeki tüm eski dosyaları kurtarmaya çalışıyor ama tamamını kurtaracak ikinci disk alanım yok (pc'nin 256 lık ssd'si var sadece), ayrıca kurtarmak istediğim kısım yaklaşık 100gb. Tavsiyeleriniz nedir?
#TeknoYardım #verikurtarma
Şu devre kartının özel bir ismi var mı? Üzerindeki kodla arama yaptım ama bir şey bulamadım. Benim masa lambasına ait, daha önce yanan ledleri çıkartıp kısa devre yaptırarak işi çözmüştüm ama şimdi de ışık sürekli yanıp sönüyor, iyice sinirimi bozmaya başladı. Mümkünse sadece bu karttan alıp kurtulmak istiyorum. #elektrik #TeknoYardım
Selamlar,
35 bin bütçe ile televizyon tavsiyesi arıyorum. Satıcı olarak HB vs. üçüncü taraf satıcı ya da iade ürün satan yerlerden istemiyoruz. Vatan bilgisayarda şu iki ürünü gördüm;
https://www.vatanbilgisayar.com/philips-55pml9008-55inc-139-cm-4k-uhd-miniled-smart-tv-dahili-uydu.html
https://www.vatanbilgisayar.com/lg-oled48c34-48inc-121-cm-4k-webos-smart-tv-uydu-alicili.html
Philips mini led için LG nin oled den vazgeçilir mi? Ne dersiniz?
#televizyontavsiyesi
PHILIPS 55PML9008 55inc 139 CM 4K UHD MiniLED Smart TV fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
Epic 30 Nisan tarihine kadar AC Mirage deneme sürümünü veriyor. #epicgames
https://store.epicgames.com/tr/p/assassins-creed-mirage--free-trial
Selamlar, internet taahhütü bitince Türktelekom dan Süperonline ve TV+ a geçmeyi düşünüyorum, ne dersiniz? SO kullanıcıları hizmetlerinden memnun mu?
çini tabak yapıyorlarkütahya'da mapushaneyi kanıksamış adamlarkime sorsanhiç suçu yokbir hata sonucu orada bulunuyorlarfırınlanmış çamurun üstünekuşlar çiçek...
Building and testing a remote controlled hydraulic excavator with Lego. The excavator includes 6 motors controlled by a BuWizz 3.0 (a remote control and batt...
ne alırsan yada tavsiye ederler ise en az wi-fi 6 (IEEE 802.11ax) wan ve lan portları en az 1gigabit ve antenleri dışarda olan modellerden seç.
uygun fiyatlı bulabilirsen Keenetic hooper dsl modeli
Öneriniz için teşekkürler, şu anda fiber altyapısı aktif olmadığı için günü kurtaracak daha uygun fiyatlı bir çözüm arıyorum (fiyat belirtmeyi unutmuşum). Ama bunu da aklımda tutacağım.
@dikistutmazsabri bende dandik kablonet modem vardı eski model hooper dsl aldım kablosuz kullanmak için. turknet gigabit nete geçince verdikleri router yine idare eder seviyesinde olduğu için yerine yine hooper kullanıyorum. yne de illa keenetic şart değil uygun fiyatlı yukarıda yazdığım özelliklerde bir cihaz bulursanız kaçırmayın.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0FQWH4678
Öneri için teşekkür ederim, şu an bu cihaz benim kullanımım için biraz fazla. Günü kurtaracak, tabiri caizse sadece interneti kesintisiz ulaştıran daha ucuz yollu bir şey arıyorum. (maks. 2,5k kadar)
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-zyxel-vmg3625-t50b-modem-1274982878/detay
bu modemi 5 yıldır kullanıyorum kopma donma yok resetleme ihtiyacı olmuyor çünkü çift çekirdek ve 256 mb rame sahip diğer modemlerde yarısı var wifisi zayıf gelebilir modem 1.odada duruyor 3.odada kopmalar başlıyor evin ortasında olsa hiç kopma olmazdı satıcı ben değilim örnek ilan attım
Öneri için teşekkürler. Sıfır fiyatına baktım da vdsl modem için biraz pahalı bir cihazmış, ikinci el de ne zaman bozulur bilinmez. SO ile görüşüp uygun fiyat söylerlerse evdeki modemi de iade etmeden kullanırım belki.
@dikistutmazsabri bende 2.el almıştım 5 sene oldu komşuyada 2.el aldık onada 2-3 sene oldu giriş seviyesi modemler gibi kolay bozulacağını sanmam