#OtoSeyir Toyota Corolla 2022 1.5 Vision paket düşüncelerine girdim. Kullanan, kullanmış arkadaşlar varsa öneri, tavsiyelerini duymak isterim. #toyotacorolla

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 14

Claude kaynak kodları patlamıştı bir ara GitHub'da idi. Şimdi kaldırdılar sanırım. Var mı bir yerlerde ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Türknet gigafibere başvurmuştum 1 sene önce. Bugün aradı. Çevrede tüm sitelere altyapı hazırlığına başladık. Sizin de site bu altyapı içerisine dahil edildi, dedi. Ancak etrafınızdaki tüm siteler altyapıyı getirmemize müsaade etmesine rağmen sizin yönetiminiz izin vermiyor, dedi. Bizde superonline var yeterli diyip göndermişler adamları 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 28

Sahaya çıktığımda not alması kolay, autocad vb. programları rahatlıkla en azından not ekleyerek veya ufak değişiklikler yapmak için kullanabileceğim. Halli yollu bir tablet öneriniz olur mu ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • fthonr @fthonr

    Hocam bütçeniz için uygun mu bilmiyorum fakat şöyle bir tablet işinizi görür gibi. Kalem hediyesi olması da not alırken kolaylık sağlar. 12" olması da Autocad gibi programlarda işinize yarayacaktır

    https://www.trendyol.com/honor/pad-10-8gb-256gb-wifi-12-gri-tablet-klavyeli-kilif-kalem-hediyeli-p-957390791

  • NOKSYESVS @noksyesvs

    bütçenize uygun m serisi işlemcili bir ipad.

    • NOKSYESVS @noksyesvs

      @7ocloguz pro serilerinde m serisi kullanılıyor. istediğiniz autıcad vb. spesifik programlara destek optimize ve daha uzun olacaktır. ipad pro için üretilen uygulamalar da daha rafine çalışacaktır. ayrıca ram da daha yüksek oluyor. apple cihazlar ram yüzünden eskir. (nvidia ekran kartları da böyledir. bir segmentasyon stratejisi) 2022 yılnda üretilen ipad air 5 sahibiyim, 8gb ram var. şu an standart düz iphonlarda da 8gb ram var. korkmadan 26ya güncelledim. uzun ömürlüler. tabi f/p dengesine iyi bakılmalı. bazen fiyatına değmeyedebiliyor yada ipadlerde teknoloji eski kalabiliyor.)

      şu an işlemciler bölünmüş durumda. güncel prolar m5 işlemcili ama airlar m3. ben yeni air çıkmasını beklerdim. düz ipad a16 işlemci çok eski ram 6gb, iphone prolar 12gb iken bu şimdi bile yarısı olması, ilerisi için ölü yatırım.

      bu sene içinde m4 çipli air ve a19 (düşük bir ihtimal a18 de gelebilir) ipad çıkacak. o zaman karar vermek daha mantıklı. ihtiyacınız olan programların çalışacağına emin olduğunuz tsmc üretimi amiral gemisi sınıfı işlemcili bir samsung da bakabilirsiniz. samsungun not alma uygulamasını da beğeniyorlar ama not alma ve diğer uygulamalarında en geniş seçenek hep ipadlerde oluyor.

    • Oğuz @7ocloguz

      @noksyesvs çok teşekkürler detaylı anlatımınız için.

Google adsense ve play store gelirlerinin vergi dediyle uğraşmamak için birşeyler araştırdım. Şirket kurmadan istisna belgesi denilen bir sistem olduğunu gördüm. Varmı kullanan veya detaylı bilgisi olan? Otomatik %20 vergiyi kesiyor sistem sen şirket işleriyle bu sayede uğraşmıyorsun deniliyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

İlk android uygulamamı yazdım ancak chatgpt aklımı karıştırdı. Yayınlamadan önce mutlaka marka tescilini yap. Yoksa uygulaman tuttuğunda başkası alırsa sorun yaşarsın diye. Varmı fikri olan ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • nokia @nokia

    benzeri olmayan uygulama ise ai haklı

  • trbasoglu @trbasoglu

    İsim o kadar önemli mi? Değil bence. Koca koca firmalar bile ürün ismi değiştiriyor. Sen de değiştirirsin. X y oluyor der geçersin.

  • Agab @agab

    Marka tescili öyle sandığın gibi değil ki, TR'de yaptın diğer ülkelerde nasıl yapıcan?
    Ayrıca ilk uygulamansa heyecanlanman çok güzel ama mobil uygulama istatistikleri videolarını incele bir. Sadece 10 binde 1 mi ne 1000+ indirme alıyormuşmuş öyle bir şeydi 😀

    • Oğuz @7ocloguz

      Aslında bu sadece başlangıç gelecekteki planlarıma hizmet edecek bir isim olarak kullanacağım. Sadece uygulama adı olarak kalmayacak. Firma ismi olarak devam etmesi muhtemel.
      Şöyle örneklendirebilirim: Üst kimlik; Sepetler uygulamaların adları elma sepeti, armut sepeti olarak ayrılıyor. Benim için mühim olan sepetler kısmı onu gelecekte kullanacağım. yoksa elma sepeti olanı yarın elmacıklar sepeti diyede değiştiririm.

    • trbasoglu @trbasoglu

      @7ocloguz işin potansiyelinden emin değilseniz tercih etmediğiniz bir isimle başlatıp, sonra gerçekten istediğinize geçebilirsiniz. Sadece alan adı almış olun. Böylece tescil için ileride daha rahat bütçeniz olur ve kafanız net olur.

  • lterlemez :) :\ :( @lterlemez

    İş modeliniz benzersiz ise hem iş modelini hem de ismini tescillemekte faydası olur gibi. İş modeliniz zaten uygulanıyor ise ismi için tescil, yaratıcı bir isim ise iyi olabilir.

12 sayfalık html klasörüm var. Hepsi birbirine bağlı olarak çalışıyor. Ancak tüm stiller, fonksiyonlar, hesap mekanizmaları kısacası 1 sayfadaki her şey o sayfanın HTML dosyasında. Bunları .html, .css ve .js olarak düzgünce hangi yapay zeka yardımıyla ayırabilirim? Chatgpt ve gemini harici. Pro versiyonları bile mevcudun yanına yaklaşamayacak çıktılar verdi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 9