Düştük yine bir batağa. Kupa kaliteleri iyi.

Düştük yine bir batağa. Kupa kaliteleri iyi.

Arkadaşlar 18 lik f/p klima tavsiyeniz var mı?

Peki.

Arkadaşlar merhaba. 2025 Skoda kamiq aracımda start stop devreye girmiyor. Sorun gösteren bir yerde yok. Kafam takıldı, problem ne olabilir?


Arkadaşlar merhaba, 1.5 -1.8 fiyat bandında sıfıra yakın yüksek modelli suv bakıyoruz. Kamiq 1.0 hoşuma gidiyor. Sizce hangi modellere bakılabilir ?

Emektar İphone 13 yeni iOS 26 ile resmen takılır oldu. Yeni giriş seviyesi telefonlar tokatlar. Şarjı su gibi gidiyor. Orjinal batarya taktırsam fark eder mi acaba? Sizde durum nedir ? #iPhone

Arkadaşlar merhaba, işyerinden şu barkod yazıcıyı kullanıyoruz. 60 70 etiket basımı sonrası ekrandaki hatayı veriyor basım duruyor. Yazdırma hizmetlerini yeniden başlatınca çalışıyor. Sürekli bunu yapmak zorunda kalıyorum. Hata neyden kaynaklı olabilir, pc eski olduğu için bellek hatasında mı kaynaklanıyor acaba?


Nasıl fiyat? Geçilir mi ?

Şunu anladım ki arkadaşlar hızlı(gan 30w) bir şarj aletine alıştıktan sonra 12-20w şarj aletleri eziyet oluyormuş. Kenarda boş durmasın diye deneyeyim dedim işte falan ama olmuyor. Hızlı şarj kesinlikle lazım.
Çok düşen olur. Sürekli karşıma çıkıyor

Açtık, karnımız doydu 😁
Menü 300₺, kupa 250₺. Sadece Tıkla gelsin uygulaması üzerinden sipariş verilebiliyor. Birer tane aldım, "Bir set daha mı alsam?" diye düşünüyorum.
@phoenixim Yedi sene sonra serinin filminin çıkması ve karakterlerinin sevilmesi tükenmsinde etkili olmuştur.
Ben de aldım siyahtan. Müsait olunca beyazdan da alırım kupası kaliteli gayet.
Kupalar nasıl? Çevremdekiler pek iyi değil diyorlar.
Bana göre normal.
Test etme imkanım olmadı ama kaliteli duyur. Ucuz kupa hissi yok.
Bir kupa bulaşık makinesinde boya veriyor ise dandiktir, vermiyor ise kalitelidir.