@lterlemez tamam da ne alakası var kullanamamakla. siler geçer işine yaramayanları. mutlaka alan satın almasına gerek yok ki. zaten maillerin yarısı reklam ıvır zıvırları.
@digitalanimal Silmediği müddetçe kullanamıyor zaten, silince "depolama alanınız dolduğunda" şartı da ortadan kalkacağı için "kullanamayacaksınız" olayı iptal oluyor doğal olarak. Uyarıda bi mantık hatası / yanlışlık yok yani.
😂
gmaili kullanamayacaksınız ne la ? yok öyle bi şey.
Kullanılan depolama alanı ortak yapıldı, o yüzden. Hepsi aynı depo alanını kullanıyor artık.
@lterlemez tamam da ne alakası var kullanamamakla. siler geçer işine yaramayanları. mutlaka alan satın almasına gerek yok ki. zaten maillerin yarısı reklam ıvır zıvırları.
@digitalanimal Silmediği müddetçe kullanamıyor zaten, silince "depolama alanınız dolduğunda" şartı da ortadan kalkacağı için "kullanamayacaksınız" olayı iptal oluyor doğal olarak. Uyarıda bi mantık hatası / yanlışlık yok yani.
@alipektas GB ile ödeme yapıp TL satın almak dışında mantık hatası yok 😂
@oniki ulan bunu şimdi fark ettim apowfgjaıgjhğoı*vmr ahq78w3vghrtyuıqa3wyrtgtuygqatryf9vq6wtyufgctyrqfg23tvg
@digitalanimal "Dolunca kullanamayacaksınız, yer açın" diyor işte. En fazla çeviri hatasıdır...
😀 GB'ları nereden temin ediyoruz? Bizim mahallede bulamadım.
Benim yazım yanlışına eleştiride bulunanlar bunu görünce kalpten giderler 🤣🤣🤣
100gb daha veri yüklersen hesabına 49.9tl geçiyor işte sorun nerde