550 lira eder mi hocam sence? Amerika'da falan direkt sold out olmuş geçen haftalarda, ilk başta bi kararsız kaldım da en azından bir tanesini alacak gibiyim ben de. Menü 300 lira +250 kupa ama menü dandik, direkt kupaya 550 veriliyor gibi oluyor.
Menü 300₺, kupa 250₺. Sadece Tıkla gelsin uygulaması üzerinden sipariş verilebiliyor. Birer tane aldım, "Bir set daha mı alsam?" diye düşünüyorum.
@phoenixim Yedi sene sonra serinin filminin çıkması ve karakterlerinin sevilmesi tükenmsinde etkili olmuştur.
550 lira eder mi hocam sence? Amerika'da falan direkt sold out olmuş geçen haftalarda, ilk başta bi kararsız kaldım da en azından bir tanesini alacak gibiyim ben de. Menü 300 lira +250 kupa ama menü dandik, direkt kupaya 550 veriliyor gibi oluyor.
Açtık, karnımız doydu 😁
Menü 300₺, kupa 250₺. Sadece Tıkla gelsin uygulaması üzerinden sipariş verilebiliyor. Birer tane aldım, "Bir set daha mı alsam?" diye düşünüyorum.
@phoenixim Yedi sene sonra serinin filminin çıkması ve karakterlerinin sevilmesi tükenmsinde etkili olmuştur.
Ben de aldım siyahtan. Müsait olunca beyazdan da alırım kupası kaliteli gayet.
Kupalar nasıl? Çevremdekiler pek iyi değil diyorlar.
Bana göre normal.
Test etme imkanım olmadı ama kaliteli duyur. Ucuz kupa hissi yok.
Bir kupa bulaşık makinesinde boya veriyor ise dandiktir, vermiyor ise kalitelidir.