Arkadaşlar merhaba, işyerinden şu barkod yazıcıyı kullanıyoruz. 60 70 etiket basımı sonrası ekrandaki hatayı veriyor basım duruyor. Yazdırma hizmetlerini yeniden başlatınca çalışıyor. Sürekli bunu yapmak zorunda kalıyorum. Hata neyden kaynaklı olabilir, pc eski olduğu için bellek hatasında mı kaynaklanıyor acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap