Arkadaşlar merhaba, işyerinden şu barkod yazıcıyı kullanıyoruz. 60 70 etiket basımı sonrası ekrandaki hatayı veriyor basım duruyor. Yazdırma hizmetlerini yeniden başlatınca çalışıyor. Sürekli bunu yapmak zorunda kalıyorum. Hata neyden kaynaklı olabilir, pc eski olduğu için bellek hatasında mı kaynaklanıyor acaba?


Kargoda kullaniyoruz genelde pc kaynaklı. Kablo çıkar tak yine yazdıracak tır büyük ihtimalle
https://supportcommunity.zebra.com/s/article/000020654?language=en_US
Burada printerin durum kontrolü özelliğini kapatın demiş. Periyodik olarak yaptığı bir işlem gibi görünüyor. Yazdırma esnasında denk gelince de bu problem oluyor, galiba.
Eğer ilgilenirseniz elimizde Toshiba marka termal yazıcı var. İşletme kapattık eşimin. Sıfır gibi duruyor. Toplasan 450 etiket anca basıldı.
https://shbd.io/s/rCyFhMFe