Arkadaşlar merhaba, 1.5 -1.8 fiyat bandında sıfıra yakın yüksek modelli suv bakıyoruz. Kamiq 1.0 hoşuma gidiyor. Sizce hangi modellere bakılabilir ?

Arkadaşlar merhaba, 1.5 -1.8 fiyat bandında sıfıra yakın yüksek modelli suv bakıyoruz. Kamiq 1.0 hoşuma gidiyor. Sizce hangi modellere bakılabilir ?

Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
byd ? Elektirikli düşünüyorsanız.
Fosil yakıt candır.
Puma Kuga güzel. Dizel PSA grubu da olabilir
Puma 1.0 için hoş şeyler duymadım. Psa dan benzinli nasıl acaba?
@furkanosimone Ne sıkıntı duydunuz mesela?
Kompakt SUV da bize uygun olabilir derseniz, Kia XCeed modeline de bakılabilir, fiyat ve donanım olarak güzel. Liste fiyatı sizin limitiniz üstünde ama bayilere sorulabilir.
Piyasası zayıf model. Vag grubu daha aktif, 2. El de hızlı gidiyor.
1.0 araba almayın hocam ben aldım pişmanım, şehir içinde 9 litreyi buluyor yakıt tüketimi.
1 yıldır 1.0 otomatik Leon kullanıyorum yoğun trafik 7.5, karma 6.8 civarı yakıyor. Sizin araç nedir ? Yakıt ciddi yüksek.
Aynı şekilde clio 1.0 ile 7-8 litreyi görüyoruz.
@furkanosimone 1.0 tsi iyi de TCE yakıyor gerçekten.
benim araç 2.000cc euro6 motor şehiriçi ortalama tüketim 7lt
Taigo vardı 1600 e sıfır. Kalmışsa bayilerde mis gibi araba.
tüketmişler
@furkanosimone 1800 e peugeot 2008 vardı ona baktınız mı?
VW Taigo, Byd Atto, Toyota Chr
Ben olsam dizel reno duster sıfır alırdım. Dağ bayır vurmaya hor kullanmaya uygun parçası işçiliği vs ucuz.
Yuh şimdi baktım dizel yok hibrit 2.204.000 liraymış.
Seat arona var. Adaptif hız sabitlemeli modelleri veya 1.5 tai lı olanları belki alına bilir.