Kulaklığını geliştirmek isteyenlere...
Bu siteden pcnizde hangi eq programı kuruluysa ona uygun formatta ayarları alıp uygulayabilirsiniz.

https://autoeq.app/

AutoEq

Automatic headphone equalization
BeğenFavori PaylaşYorum yap

senin bankan nasıldır. kullanan varmı ? hesap işletim ücreti eft havale ücreti yokmuş.gümüş hesabı açılabiliyor(açma sebebim)

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Amerika'da : Katrina
Japonya'da : Tsunami
Ankara'da : Yağmur

Ankara'da Sel Felaketi: 6 Yaralı! İşte O Anlar...

Ankara'da öğle saatlerinde bastıran sağanak yağış sele neden oldu. Sel sonucu 6 kişi yaralanırken çok sayıda araç sele kapıldı. İhlas Haber Ajansı YouTube Ka...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu işlemci açığı meselesi sebebiyle gelen Windows güncellemesinin performansa ciddi bir etkisi oldu bende. i7 3770K (4.2Ghz) ve GTX1060 6GB var sistemde. 3770K'nın bazı oyunlarda sınırda kaldığını hissediyordum zaten. 1080p Ultra ayarlarda 60fps kilit oynadığım Forza Horizon 3 artık 60'a kilitlenmiyor. Eskiden oyunda ekran kartı kullanımı ortalama %85-90 civarında gezerdi. İşlemci de 50-60 civarı. Şimdi çok sık olmamakla birlikte ara ara 50fps'e kadar inen anlık droplar yaşıyorum. Drop anlarında ekran kartı kullanımı %60-70'lere, işlemci kullanımı da %40 civarına düşüyor. Bu durum klasik bir işlemci darboğaz göstergesidir. Oyunlarda ekran kartı kullanım yüzdesi ekran kartına tam olarak ne kadar yüklenildiğini gösterir, ancak işlemcide durum farklı. %60-70 yazsa bile işlemci o an darboğaza giriyor olabilir. Bunun teknik açıklaması nasıl ben bilmiyorum ancak yıllardır gördüğüm kadarıyla bu iş böyle. Aynı durumu şu sıra çok oynadığım için net bir şekilde söyleyebilirim ki Black Desert Online'da da yaşıyorum. Özellikle 200 kişinin üşüştüğü boss'ta işlemci ağlıyor resmen... Tamam eskiden de fps düşerdi, zaten 200 kişinin toplandığı yerde fps düşmemesi imkansız, Threadripper olsa dayanmaz. Ama eskiden 30'un altına düşmüyordu hiç değilse, böyle ekstrem durumlarda bile. Şimdi 20'yi gördüğüm oluyor...

Sonuç olarak, açık maçık umrumda değil, açıklarımı da geri versinler performansımı da, güncellemelerini de geri alsınlar... Bu güncellemeyi geri almanın ve temelli kapatmanın bir yolu var mı? Ama bunu yaparken diğer güncellemeleri de komple kapatmak istemiyorum...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • protego @protego

    @orcun Ekran kartımı satmayı düşünüyorum, Palit JetStream 6GB 1060, 5 aylık henüz, garantisi var, hiçbir sorunu yok. Fiyatlara baktım da sahibinden falan en düşük 1600 lira var o da tek fan. Çift fanlı en düşük 1700. 1500'e pazarlıksız satayım diyorum ne dersin?

    • protego @protego

      @orcun Birşey almayı düşünmüyorum açıkçası. Bu oyun işini başka türlü bırakamayacağımdan satıyorum. Çok zamanımı alıyor. Hele bi Black Desert çıktı 2 aydır kafamı kaldıramadım oyundan. Dizi internet için vs. Intel'in ekran kartı yeterli diye düşünüyorum. En olmadı çok canım sıkılırsa alırım düz 1050'yi 500 lira civarına Rocket League falan oynarım arada o kadar.

    • protego @protego

      @orcun İşte becerebilirsem almak istemiyorum hiç kart ama dediğin gibi 1030 bile olur 😀 1500 iyi diyorsan ilana koyayım kartı? Baya da saçma oluyor aldığımdan pahalıya gidiyor kart 😀

Kasaya RGB şerit vs. döşeyen kimse var mı burada? 😀 Tavsiye alabilir miyim nereden kaça aldınız memnun musunuz..? 🙂 -Gücü direkt PSU'dan alan birşey olursa süper olur 🙂 -

BeğenFavori PaylaşYorum yap

merhaba dostlar, nasılsınız?
whatsapp da bu yeni çıkan fotograflı durumlar peş peşe açılıyor atlıyor kişiler istemeden istemediğim kişilerin durumlarını sürekli görüldü olarak işaretlemiş oluyorum, aradım taradım bulamadım bu görüldü işaretini kapatmanın bir yolu yokmudur?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Öğretmenlikten sonra şimdi de inşaat mühendisliği hedefliyorum. Mf4 hazırlanmam gerekiyor. Bana kitap tavsiyesi lazım. Bu işi tek bir yayın ile halletmenin mümkün olmadığını biliyorum. O yüzden bana en iyileri lazım. Evet efenim sizleri sahneye alalım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

https://openwrt.org/

https://www.dd-wrt.com/site/

https://www.youtube.com/playlist?list=PLzRg4rEfW1J0WdVDpB0Myhrjr1jCJda5l

https://www.youtube.com/playlist?list=PLzRg4rEfW1J25ARlhLJE6Me7cvUpdJ65w

Yazılım yönünden rafa kaldırdığınız Routerınızı canlandırın.

Deneyimim yoktur. Birilerinin işine yarayabilir diye paylaşıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • İsmail Abi @yabancakali

    bende de asus bir modem var belki bir işe yarar

    • skyforce @skyforce

      Bir bakın bakalım. Aslında frimware i eskimiş bir çok router modem sahibi 10-15 tl verip her daim güncel frimware elde etmek ister. Özellikle o router dan birden fazla varsa ve aygıtı değiştirmek maliyetli ve uğraş gerektiriyorsa. Demek istediğim open-wrt de desteklenen aygıt sayısı arttırılıp frimwareler belli bir ücret karşılığı satılabilir. Birde eğer bu konulardan iyi anlayan bir programcı olursa ayrı bir site açıp en çok rağbet görmüş aygıtlara open-wrt yi düzenleyip satabilir. Ama maliyet kurtarır mı onu bilmiyorum.

    • skyforce @skyforce

      DD-wrt ücret karşılığı satılıyor ama pahallı geldi. Bir de tam olarak anlamdım ondaki olayı.

İsmail Abi paylaştı.

23 Nisan Hosting hediyesini almaya hak kazan kişiler..
ilk 3 kişi dedik sonra 5 kişiye çıkardık sonrada çok güzel bir sürpriz ile tüm üyelik açanlara hediyelerini verdik - 😀 Hayırlı Olsun İyi Kodlamalar 😀 😀
@airoso
@ehuseyin
@emrek
@vuralt62
@yasin
@kabukgoz
--
@cesurokcu
@onrdrsy

- hediyeleri kullamak için Hesap Kredi Bakiyesi hesaplarınıza eklenmiştir bu krediyi sadece giriş seviye hosting siparişi vermek için kullanınız 😀

----

@gsahin
@emre64
daha önceden müşterimi olduğunuz için sizin vermiş olduğunuz siparişleriniz otomatik onaylanacak 😀

Katılan ve katılmayan herkese teşekkürler..... 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 57