Kulaklığını geliştirmek isteyenlere...
Bu siteden pcnizde hangi eq programı kuruluysa ona uygun formatta ayarları alıp uygulayabilirsiniz.
Kulaklığını geliştirmek isteyenlere...
Bu siteden pcnizde hangi eq programı kuruluysa ona uygun formatta ayarları alıp uygulayabilirsiniz.
senin bankan nasıldır. kullanan varmı ? hesap işletim ücreti eft havale ücreti yokmuş.gümüş hesabı açılabiliyor(açma sebebim)
Amerika'da : Katrina
Japonya'da : Tsunami
Ankara'da : Yağmur
Bu işlemci açığı meselesi sebebiyle gelen Windows güncellemesinin performansa ciddi bir etkisi oldu bende. i7 3770K (4.2Ghz) ve GTX1060 6GB var sistemde. 3770K'nın bazı oyunlarda sınırda kaldığını hissediyordum zaten. 1080p Ultra ayarlarda 60fps kilit oynadığım Forza Horizon 3 artık 60'a kilitlenmiyor. Eskiden oyunda ekran kartı kullanımı ortalama %85-90 civarında gezerdi. İşlemci de 50-60 civarı. Şimdi çok sık olmamakla birlikte ara ara 50fps'e kadar inen anlık droplar yaşıyorum. Drop anlarında ekran kartı kullanımı %60-70'lere, işlemci kullanımı da %40 civarına düşüyor. Bu durum klasik bir işlemci darboğaz göstergesidir. Oyunlarda ekran kartı kullanım yüzdesi ekran kartına tam olarak ne kadar yüklenildiğini gösterir, ancak işlemcide durum farklı. %60-70 yazsa bile işlemci o an darboğaza giriyor olabilir. Bunun teknik açıklaması nasıl ben bilmiyorum ancak yıllardır gördüğüm kadarıyla bu iş böyle. Aynı durumu şu sıra çok oynadığım için net bir şekilde söyleyebilirim ki Black Desert Online'da da yaşıyorum. Özellikle 200 kişinin üşüştüğü boss'ta işlemci ağlıyor resmen... Tamam eskiden de fps düşerdi, zaten 200 kişinin toplandığı yerde fps düşmemesi imkansız, Threadripper olsa dayanmaz. Ama eskiden 30'un altına düşmüyordu hiç değilse, böyle ekstrem durumlarda bile. Şimdi 20'yi gördüğüm oluyor...
Sonuç olarak, açık maçık umrumda değil, açıklarımı da geri versinler performansımı da, güncellemelerini de geri alsınlar... Bu güncellemeyi geri almanın ve temelli kapatmanın bir yolu var mı? Ama bunu yaparken diğer güncellemeleri de komple kapatmak istemiyorum...
Kasaya RGB şerit vs. döşeyen kimse var mı burada? 😀 Tavsiye alabilir miyim nereden kaça aldınız memnun musunuz..? 🙂 -Gücü direkt PSU'dan alan birşey olursa süper olur 🙂 -

merhaba dostlar, nasılsınız?
whatsapp da bu yeni çıkan fotograflı durumlar peş peşe açılıyor atlıyor kişiler istemeden istemediğim kişilerin durumlarını sürekli görüldü olarak işaretlemiş oluyorum, aradım taradım bulamadım bu görüldü işaretini kapatmanın bir yolu yokmudur?
Öğretmenlikten sonra şimdi de inşaat mühendisliği hedefliyorum. Mf4 hazırlanmam gerekiyor. Bana kitap tavsiyesi lazım. Bu işi tek bir yayın ile halletmenin mümkün olmadığını biliyorum. O yüzden bana en iyileri lazım. Evet efenim sizleri sahneye alalım.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzRg4rEfW1J0WdVDpB0Myhrjr1jCJda5l
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzRg4rEfW1J25ARlhLJE6Me7cvUpdJ65w
Yazılım yönünden rafa kaldırdığınız Routerınızı canlandırın.
Deneyimim yoktur. Birilerinin işine yarayabilir diye paylaşıyorum.
Çok fazla aranan ve kullanıcıların merak ettiği bir konu olduğu için paylaşmak istedim...
23 Nisan Hosting hediyesini almaya hak kazan kişiler..
ilk 3 kişi dedik sonra 5 kişiye çıkardık sonrada çok güzel bir sürpriz ile tüm üyelik açanlara hediyelerini verdik - 😀 Hayırlı Olsun İyi Kodlamalar 😀 😀
@airoso
@ehuseyin
@emrek
@vuralt62
@yasin
@kabukgoz
--
@cesurokcu
@onrdrsy
- hediyeleri kullamak için Hesap Kredi Bakiyesi hesaplarınıza eklenmiştir bu krediyi sadece giriş seviye hosting siparişi vermek için kullanınız 😀
----
@gsahin
@emre64
daha önceden müşterimi olduğunuz için sizin vermiş olduğunuz siparişleriniz otomatik onaylanacak 😀
Katılan ve katılmayan herkese teşekkürler..... 😀
Rampage ne arasın bu sitede
tabi her kulaklık yok belli iddiası olan bir seviye üstü olanlar var
@loop Ben bunun daha kolayını yapıyorum, kalitesine güvendiğim güzel bir şarkı açıyorum, sonra ekolayzer ile oynayarak hoşuma giden bir ayar buluyorum, bu ayar %99 her şarkıda çok güzel oluyor.
@xahve bu kendi zevkinize göre bir ayar olmuş olur elbette mümkün analitik bir ayar olmaz.