Ankaralı arkadaşlar ankarada gezecek zaman geçirecek yer arıyorum bana yardımcı olabilir misiniz ( park olur büyükler için oyun alanı olur restorant olur fark etmez )

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar yılbaşı takvimi arıyorum ama şöyle şık bi şey olacak bi kadına hediye edilecek var mı bilginiz , internette araştırıyorum hep çocukça şeyler çıkıyor

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Telefondan tavla oynayan var mı? Güzel bi uygulama arıyorum tavsiyeniz vardır belki

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar geçenlerde turknet fiber gectim(turktelekom altyapısı) verdikleri vestel fiber modem rezalet, ben bunun yerine başka modem kullanabilir miyim ? (Elimde turknetten aldığım zyxel vmg3625-t50b ama olmazsa başka modemde alabilirim)

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 6

Prime Üyeleri için sınırlı süreli fırsat: DeFacto Slim Fit Dik Yaka Puffer Şişme Mont https://www.amazon.com.tr/dp/B0BB8BST1S/ref=cm_sw_r_apan_i_dl_86NVWFE1J3BFWQXNTM7B?psc=1 bu nasıl sizce alınır mı?

DeFacto Slim Fit Dik Yaka Puffer Şişme Mont : Amazon.com.tr: Moda

DeFacto Slim Fit Dik Yaka Puffer Şişme Mont : Amazon.com.tr: Moda
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Samsung EVO Plus microSD Hafıza Kartı 128 GB, Siyah https://www.amazon.com.tr/dp/B09HKGYB4V/ref=cm_sw_r_apan_i_Q59R4MQN4997AD6ZQX84 telefon için bu çok mu gereksiz olur?

Samsung EVO Plus microSD Hafıza Kartı 128 GB, Siyah : Amazon.com.tr: Bilgisayar

Samsung EVO Plus microSD Hafıza Kartı 128 GB, Siyah : Amazon.com.tr: Bilgisayar
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 8

Arkadaşlar merhaba, benim s20 fe nin 3. Kamerasında bi leke var ama ilk zamanlar farketmemistim bunu sonradan farkettim ama götüremedim garantiye. Bu gün götürdüm açıp temizleyelim duzelmezse garanti kapsamında kamerayı değiştirelim dediler. Tamam ben çok geciktim götürmekte ama sonuçta samsung hatası bu sonradan olsa bile toza dayanıklı telefonda olmaması gereken bisey ki olabilecek bisey değil toz gibi görünmüyor lensin camında sıkıntı var gibi görünüyor... Ne yapmam lazım ne tavsiye ediyorsunuz ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

S20 fe için sarj adaptörü almam lazım, bildiğiniz bi adaptör var mı??

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Burda bazı arkadaşlar bir doktor üzerinden tüm doktorları suçluyor cahil cahil yorumlar yapıyor ( okuduklarım gerçekten şaşırttı beni, ts gibi ortamda bu kadar dar düşünceli insanların olabileceği aklıma bile gelmezdi ) hiç kimse cavuşlar şöyle cavuslar böyle çavuşsa yapar hepsinin burnu havada demiyor ama ne hikmetse herkes doktoru suçluyor adam doktora işini öğretmeye çalışıyor ama bizim ts yobazları doktor çavuşu darp etti diyor, bir doktor (yanlış bir şekilde!!!) kendisine ait olan şeyi almaya çalışıyor ve herbokolok beyefendiler hemen "doktor degil mi hepsi aynı " yorumu yapıyor. Doktorlar ölümle tehdit edilirken pandemi döneminde tüm hakları ellerinden alınırken, 36 saat nöbet tutarken, dövülürken, parmakları koparılıkken tek paylaşım yapmayan her boktan anlayan iki yüzlüler açık yakaladığını sandığı anda hemen video paylaşıyorlar.....

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 12 / 19
  • Tai per Dog Un @alipektas

    Bu sitede fikir beyan eden TS kullanıcılarını, yine aynı sitede (fikir beyan eden kullanıcıların da göreceği bir yerde yani) yobazlıkla vs. itham edip açıkça hakaret ediyorsunuz. Gönderinizi bildirdim @gamsizm'a. (şikayet bildirimi yaparken açıklama yazmak aklıma gelmediği için şikayet sebebimi görmesi amacıyla etiketliyorum Gamsız'ı)

    • mhmmdy @mhmmdy

      Aslında doğru söylüyorsunuz yobaz değilde bağnaz demek daha doğru olur... dar bir bakış açısı, genelleme ve belli bir kesimi hedef gösterme var yazılanlarda....

    • mhmmdy @mhmmdy

      Düzenledim yobazı sildim kendilerine ne demek istiyorlarsa diyebilirler 👍 yobaz sıfatı da aslında karşılıyor ama demekki sizi rahatsız etmiş 😉

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @mhmmdy "hiç kimse cavuşlar şöyle cavuslar böyle çavuşsa yapar hepsinin burnu havada demiyor ama"
      Bu mantıkla siz de çavuşları genellemiş olmuyor musunuz mesela? Söyleminiz yanlış. O gönderilerde (biri ya da birkaçında, net hatırlamıyorum) aynı şekilde doktorun suçu olduğunu ülkemizde doktorlarda genel bir problem olduğunu vs. dile getirmiştim. Bu neden bağnazlık olsun? Veyahut neden çavuşların genelini savunmak ya da aynı şey onlar yapınca susmak vs. olsun atıyorum? Genelleme gözlemde yapılıyor neticede, yargıda/tutumda genelleme yok ki. "Doktorların geneli böyleyse o zaman ben de karşıma çıkan tüm doktorlara bu ön kabul ile yaklaşacağım" denmiyor nihayetinde, ya da tüm doktorlara ölüm gibi bir şey. Doktorların geneli hakkında fikir beyan etmek yobazlık ya da bağnazlık değildir özetle. Bunu detaylandırır bir fikre dayandırırsanız hakaret denmeyebilir lâkin sırf genelleme yaptı diye ithamda bulunuyorsunuz. E ben de yaptım, şimdi ben de size yobaz deyip laf dalaşına mı gireyim misal? Bildirmemin sebebi de bu zaten. Madem sitede böyle tartışmalar istemiyorlar, e o zaman bana cevap hakkı da doğmaması lâzım. Ya da ithamda bulunuyorsanız neden yobazlık/bağnazlık olduğunu da belirtin, karşılıklı ithamlara başvurulmadan benim de kendimi savunabileceğim bir alan olsun.

    • mhmmdy @mhmmdy

      @alipektas ben bir örnek veriyorum orda, okuduğunuz anlamiyorsunuz ben çavuşlar hakkında herhangibir genelleme yapmıyorum neden anlamak istemiyorsunuz??? Bir düşünceye bağlanan başka düşünceleri reddeden kişiler bağnaz denir diye biliyorum, başka bir kelime varsa onu da kullanabilirim benim için dert değil...

    • Tai per Dog Un @alipektas

      @mhmmdy "Bu mantıkla" diye cümleye girmemin bir sebebi vardı. Mantığınıza eleştiri vardı orada, itham değil.

    • mhmmdy @mhmmdy

      @alipektas aslında her meslek grubundan insanlar için örnekler verilebilir mesela ben de işini düzgün yapmayan öğretmenlerden zerre hoşlanmam, o yüzden günümüzde çoğu öğretmenin aldığı maaşı hakkettiği düşünmem ama ogretmenlerin aleyhinde bir olay olduğunda hemen tutup ilk okuldaki öğretmenimi yerden yere vurup beni şöyle dövdü böyle dövdü diye anlatmam yada öğretmenlerin hepsi böyle demem yani bi açık yakaladığımda hemen silahlarımı kuşanip döşemem her aklıma geleni ama ELEŞTİRİRİM. Eleştirmek başka bisey karşıt bir yorum geldiğinde onu silmek başka bişey,o yüzden dün yorum silen arkadaş tam olarak benim bağnaz dedim kişilere örnek. Siz olmayabilirsin ama ne yazikki varlar ....

  • ciddiyetsiz @ciddiyetsiz

    Dün ben de bu konu hakkında paylaşım yapmıştım. Ama olayın farklı noktasından bakarak. Bu görüntüler çıkmadan önce de uzman çavuşu görmüyordu herkes. Hatta o hastanedeki tüm doktorlar bir olup adamı alkışlayıp yerin dibine sokmuştu.

    Olay hakkında konuşmak için buradaki kimse net bir bilgiye sahip değil. Kendince yorum yapabilir. Bu kimseyi yobaz veya cahil yapmaz. Ancak şu da bir gerçek ki göründüğü kadarıyla ne uzman çavuş ilk anlatıldığı kadar kötü ne de doktor çok masum, iyilik meleği değil. Her iki tarafın haksız noktaları var. Haklı değil bakın, haksız...

    Ayrıca doktorun yaptığı ne olursa olsun yanlış. Sen işini yaparsın, hasta gidecekse gider. Tutar güvenlik veya hastane polisini çağırır tutanak tutturursun konu kapanır. Doktor o gün fazla yükselmiş.

    • mhmmdy @mhmmdy

      Ben olay hakkındaki yorumlardan bahsetmiyorum, genellemelerden bahsediyorum takınılan tek taraflı düz yorumları, komple doktorları hedef gösteren, bunlar 'tu kaka' diyenlerden bahsediyorum, doktorlar ölürken ses çıkarmayıp açık ararken bulğunu sandığında hemen saldıran insanlardan bahsediyorum...

    • ciddiyetsiz @ciddiyetsiz

      @mhmmdy sitedeki yorumlanırın en azından benim gördüğüm kadarıyla genelleme yapmak yerine daha çok doktorlar ile yaşadıkları sıkıntıları dile getirmek şeklindeydi. Hemen hemen herkesin hastaneye gittiğinde en azından 1 doktorla dahi olsa kötü bir tecrübesi olduğu yönündeydi. Şahsen kimsenin doktorları hedef gösterdiğini görmedim. İşlerini layıkıyla yapmalarını istemeleri normal. Bu şekilde davrandıkça da karşıdakini tahrik edip bir şekilde şiddete yönelttikleri de bu sorunun gerçeği. Ama kimse doktorlar ölsün bitsin demiyor. Doktorlar da kendilerine çeki düzen versin diyor.

  • mhmmdy @mhmmdy

    Çektir git yazan seviyesiz arkadaş, yorumunu sildim 🙂

  • mhmmdy @mhmmdy

    İyi ki doktor değilsiniz:)( ben de değilim bu arada )

S20 fe kullanan arkadaşlar, karanlık ortamda always on play açıkken ekranın üst kısmında görünen ips panellerdekine benzeyen ışık sızması gibi bisey var mı sizde,?? Biliyorum biraz saçma bi soruya benziyor ama fotoğraf çekemiyorum belli olmuyor ama gözle görüyorum sanki amoled değilde başka panel var gibi, üst kısımda bi şerit şeklinde alttan ışık belli oluyor....

BeğenFavori PaylaşYorum yap