S20 fe kullanan arkadaşlar, karanlık ortamda always on play açıkken ekranın üst kısmında görünen ips panellerdekine benzeyen ışık sızması gibi bisey var mı sizde,?? Biliyorum biraz saçma bi soruya benziyor ama fotoğraf çekemiyorum belli olmuyor ama gözle görüyorum sanki amoled değilde başka panel var gibi, üst kısımda bi şerit şeklinde alttan ışık belli oluyor....
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynen var bisey ama çözemedim amoled gibi çalışmıyor, yani kapatması gerekirken aksine üst kısmı aciyor sanki.
Samsung Note ve S serisi harici telefonlarında ucuz olsun diye başka bir firmanın ürettiği ekranı kullanıyormuş. Bende Note 10 Lite alacaktım araştırırken gördüm.
Samsung'un fiyat/performans modellerinin, bizim gibileri üzecek bir sorunu mutlaka oluyor 🙁
varmı başka alternatif ,biz en iyisi bu derken adamlar 40 sefer hesap yapıyor ,bir yerden kısmıştır illa.