Arkadaşlar merhaba, benim s20 fe nin 3. Kamerasında bi leke var ama ilk zamanlar farketmemistim bunu sonradan farkettim ama götüremedim garantiye. Bu gün götürdüm açıp temizleyelim duzelmezse garanti kapsamında kamerayı değiştirelim dediler. Tamam ben çok geciktim götürmekte ama sonuçta samsung hatası bu sonradan olsa bile toza dayanıklı telefonda olmaması gereken bisey ki olabilecek bisey değil toz gibi görünmüyor lensin camında sıkıntı var gibi görünüyor... Ne yapmam lazım ne tavsiye ediyorsunuz ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Suicide @suicide

    servis yapmasi gerekeni yapmis/yapacagini soylemis zaten siz neyi soruyorsunuz daha?

  • Emre Yüce @emreyuce

    Cihazı değiştirmek falan çok uçuk olur, garanti gayet güzel bir çözüm önermiş değiştirsinler olay kapansın bence.

  • Orcun @orcun

    S20 fe yada arka kapağı plastik olan diğer suya toza dayanıklı cihazlarda bir sıkıntı var, plastik kapak zamanla esneyebiliyor, e zaten araya sürdükleri yapıştırıcı da süngerimsi malzemeden ibaret. E şimdi birde sıcakta esneme şu bu olunca o yapışkan zayıflayıp içeri toz da alabilir. Ha belki üretim hatası da olabilir. Benim telefonda aynı 1 sene oldu alalı toz falan yok. Bizim dh'de ki ana konuda birkaç kişi kapağının arasına tırnak takılıyor diye zorlamış açmış mesela arka kapağı, kimisi araya kağıt sokmuş mesela giriyormuş kağıt vs. olabilir yani zamanla yumuşayabilir. Eğer kamera lensindeyse yeni modül takarlar düzelir, Yok eğer arka kapaktaysa yeni kapak takarlar veya temizlenir geri takarlar.

  • mhmmdy @mhmmdy

    Doğru diyorsunuz hata bende erkenden götürmem lazımdı.