Öğretmenlikten sonra şimdi de inşaat mühendisliği hedefliyorum. Mf4 hazırlanmam gerekiyor. Bana kitap tavsiyesi lazım. Bu işi tek bir yayın ile halletmenin mümkün olmadığını biliyorum. O yüzden bana en iyileri lazım. Evet efenim sizleri sahneye alalım.
Teknoseyir gündemi
#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 246 ziyaretçi, 125 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hocam ben de elektrik elektronik mühendisliği okuyorum ve bölümden memnun olmadığım için YGS-LYS'ye girerek başka bir bölüme gitmeyi düşünüyorum. Benim kullandığım yayınlar biyoloji için palme ve esen, matematik için esen ve karekök, fizik için esen ve limit yayınları oluyor genelde. Kimya'yı da denk geldiği yerden çalışıyorum.
Emre'nin dediği yayınlar tam isabet tüm derslerden. Kimya için de Palme ve Esen bakabilirsiniz. Matematik de Karekök zorlar ancak yapamadığınız tüm noktaları size söyler kitap.
Hocam çok teşekkür ederim. Bu doğrultuda satın alma işlemi yapacağım. @emre64
Elimde kullanilmamis guvender lys matematik seti var istersen ucretsiz vereblirim.
Valla fena olmaz. Hangi yıla ait? Karşı ödemeli gönderebilirsin müsait olduğun bir vakitte.
[email protected]
@kgk konu anlatimli 2011 olmasi lazim istanbula haftaya gecicem size gonderirim.mail attim.
Okyanus yayınlarının öneririm. Kısa kısa bilgi verip sorulara geçiyor. Soru bankasında.
Suan icin degersizlesen bi meslek secmissin baska bi bolum secmelisin bence.
Mimarlık? @mhmmdy
@kgk olabilir inşaattan daha iyidir fakat okuması zordur, bitirdikten sonra daha rahat iş bulursun
@mhmmdy Bu söylediğinizin ne kadarı doğru? Eğer doğruysa, tercih zamanı İnşaat müh. olarak daha rahat iş bulursun diyerek kandırdılar beni. Yıllardır da böyle söylüyorlar. (Pişmanlıklar içerisinde geriye dönük araştırma yaparken yorumunuza rastladım) 🙁