Arkadaşlar malum artık çoğu şeyi online yapıyoruz. Bilgisayar için kameraya para vermek istemiyorum ondan dolayı telefonumu kamera olarak kullanmak istiyorum. İphone 8 kullanıyorum ama bunun için monitörün üstüne tutturacağım bir aparat bulamadım. Kullanan ya da 3d modelini verebilecek olan varsa memnun olurum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap