Windows'da intel Bluetooth ile APT-X destekleyen kulaklığını kullanmak isteyen kullanıcılar; alttaki sürücüyü kurabilirler. Ben Monster notebook'da Wireless AC 9260 kart ve EDIFIER W830BT ile kullanıyorum.
https://github.com/StKob/Intel-Bluetooth-Audio
Alternatif olarak DELL'e ait sürücü de var. Intel 8260/ 7265/3165/7260/3160 için uygun.
Network_Application_100J9_WN32_17.1.1530.31_A00
Intel 8260 Bluetooth Audio Application (WBS/APTX)
v17.1.1530.31 (A00) July 23, 2015
https://snlookup.com/download/?file_id=aHR0cHM6Ly9kbC5kZWxsLmNvbS9GT0xERVIwMzI5MjI3ME0vMy9OZXR3b3JrX0FwcGxpY2F0aW9uXzEwMEo5X1dOMzJfMTcuMS4xNTMwLjMxX0EwMC5FWEU=
Az önce Dominos'tan mail aldım."Şirketimize 9 Ocak 2022 tarihinde gelen bir e-posta ile müşterilerimize ait isim, soy isim, iletişim bilgileri, müşteri numarası bilgilerinin e-postayı gönderen kimliği belirsiz kişi veya kişiler tarafından edinildiği bildirilmiştir. Bu itibarla, her ne kadar e-postada yazılı durumun doğruluğunu tespit edilmemiş olsa da bazı müşterilerimizin yukarıda yazılan kişisel verilerinin muhtemel veri sızıntısına konu olduğu ve üçüncü kişiler tarafından hukuka aykırı olarak erişildiği şüphesi oluşmuştur...
...gerekli teknik ve idari tedbirleri aldığımızı, kontrollerimizi gerçekleştirdiğimizi ve Kişisel Verilerin Korunması Kurumu'na gerekli bildirimlerin yapıldığını ve Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunduğumuzu bilgilerinize sunarız."
Özellikle Monster kullanıcılarının sorun yaşadığı, yeni sürümü çıkmadığı yada güncel sürücülerle uyumlu olmadığı için çalışmayan Sound Blaster X-Fi Mb yazılımına alternatif olarak tamamen ücretsiz hale gelen FxSound çok başarılı bir hale gelmiş. Hali hazırda ses kartınızın yazılımını bile kullanıyor olsanız, yine de ilave olarak sesi arttırıp netleştiren, EQ ayarları yapmanıza izin veren bir program.
Mutlaka deneyin, memnun kalırsınız.
https://www.fxsound.com/
This new software boosts sound quality, volume, clarity and bass on your PC. FxSound will make your audio jump out of your speakers.
Bu haber doğruysa isimlendirme vakalarında USB'den sonra ikinci facia olacak.
https://www.youtube.com/watch?v=GIhvR-xg32s
HDMI 2.0 is now HDMI 2.1 with the new guidelines. VRR, ALLM, QFT, eARC has become optional to the specs of HDMI 2.1. Make sure to check all the specs on the...
@gamsizm Levent Bey Türknet'e geçmişti. Türknet yetkilisi Donanımhaber forumunda bir açıklama yaptı. "Merhaba, Temmuz ayından itibaren altyapınız ne destekliyorsa indirme hızı sınırı koymadan size onu sunmaya başlıyoruz. Yani altyapınız size ne sunuyorsa biz de size onu sunacağız. Eğer altyapınız iyileşirse yine aynı fiyattan kullanmaya devam edeceksiniz. Temmuz ayında 100 Mbps olarak güncellenecek ve altyapısının desteklediği hıza kadar alacak. Tek fiyat 99.9 TL, tek tarife. 10TL'ye üst pakete geçerim diye bir şey kalmadı yani. ADSL ve 35mbit VDSL gibi farklı tarifelerin hepsi hattın desteklediği hızlara çıkacak, hepsi aynı fiyatı ödeyecek, Upload hızları aynı kalacakmış. Resmi sitede bir açıklama henüz yok. Haziran ayı faturalarında bilgilendirme olacakmış.
Ben de 2 farklı bluetooth mikrofonlu kulaklık ile mikrofonu kullanamama sorunu yaşıyordum. Son sohbet programında gündeme gelince çözüm aradım. Az önce çözüme ulaştım. Sorun yaşadığım kulaklıklar Beats Wireless ve Edifier W830BT. Windows, cihazlara kendilerine ait bluetooth hands-free sürücülerini yüklüyor ancak bu sürücüler çalışmıyor. Ses denetim masası - Ses ayarları - Kayıt sekmesinde ilgili aygıta tıklayıp özellikler - açılan cihaz sayfasında tekrar özellikler - Ayarları değiştir- Sürücü sekmesi- Sürücüyü güncelleştir - Bilgisayarımdaki sürücülere göz at - Bilgisayarımdaki kullanılabilir sürücülerin bir listesinden seçmeme izin ver - En alttaki Microsoft eller serbest cihazı seçilecek ve bilgisayar yeniden başlatılacak. Yeniden başlatıldığında kulaklığın mikrofonu çalışmaya başlıyor. Bende listede kendi sürücü dahil 3 tane sürücü vardı. 2. seçenek yüklenince hands-free tamamen kayboldu. Eğer sizde de böyle olursa kulaklığı tamamen kaldırıp yeniden tanıtın.
Hizmetlerden Bluetooth Ses Ağ Geçidi Hizmeti çalışma durumunu da Elle'den OTOMATIK olarak düzenleyip yeniden başlatın.
Mikrofon, kulaklıkta handsfree modunda olunca devreye giriyor. Kulaklığı stereo seçip mikrofonu handsfree seçe biliyorsunuz ancak konuşmaya başladığınız anda kulaklıktan ses gidiyor. Mecburen kulaklık da handsfree seçili olması gerekiyor. Ses kalitesiz şekilde duyuluyor.

Pi 400 incelemesi için kullanılabilir. WideVine desteği resmi olarak gelmiş. @gamsizm @leventp
We finally have official WideVine support in the Raspberry pi OS on the Raspberry Pi! Also works for the Pi 400.In this video I show you how to to get this i...
İhtiyacı olan var mı bilmiyorum ama duvara yada tv ünitesine konsolu ve kontrolcüyü asmak için bir aparat;
Tutorial video for how to install your XBOX Series X in the FLOATING GRIP Wall Mount.The XBOX Series X is a fun new console. It has a very different shape th...
@gamsizm @leventp TurkNET'in yılda bir kaç defa 2-3 ay süren akşam 20:00-00:15 arası internet yavaşlaması ve ping yükselmesi sorunu genel olarak tekrar başladı. Her yıl bu aylarda oluyor. Dün Canlı yayın sırasında sorun yaşamanız da bu yüzden. Muhtemelen önümüzdeki hafta da yine böyle olacak. Bilginize...
@orcun Kulaklığınız Apt-X destekliyor mu? Bu özellik ancak desteklenen kulaklıklar ile çalışıyor. Ben EDIFIER W830BT ile kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Kulaklık ses denetimlerinde codec aktif olarak görünüyor. Desteklenmeyen bir kulaklık bağlanırsa codec devre dışı kalıyor.
@orcun https://github.com/StKob/Intel-Bluetooth-Audio
Bu sürücü ile deneme yapın. Muhtemelen çalışacaktır. Dell sürücüleri Intel 8260/ 7265/3165/7260/3160 için uygun.
@orcun github sürücüsünü evdeki diğer bilgisayarda denedim. Yeniden başlattıktan sonra sorunsuz çalıştı.