Az önce Dominos'tan mail aldım."Şirketimize 9 Ocak 2022 tarihinde gelen bir e-posta ile müşterilerimize ait isim, soy isim, iletişim bilgileri, müşteri numarası bilgilerinin e-postayı gönderen kimliği belirsiz kişi veya kişiler tarafından edinildiği bildirilmiştir. Bu itibarla, her ne kadar e-postada yazılı durumun doğruluğunu tespit edilmemiş olsa da bazı müşterilerimizin yukarıda yazılan kişisel verilerinin muhtemel veri sızıntısına konu olduğu ve üçüncü kişiler tarafından hukuka aykırı olarak erişildiği şüphesi oluşmuştur...
...gerekli teknik ve idari tedbirleri aldığımızı, kontrollerimizi gerçekleştirdiğimizi ve Kişisel Verilerin Korunması Kurumu'na gerekli bildirimlerin yapıldığını ve Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunduğumuzu bilgilerinize sunarız."
https://teknoseyir.com/durum/1506992
Bana bugün iki kere geldi...
Adres ve tel önemli değil, zaten dolaşıyordur. KK da kayıt etmiyorlar nasıl olsa ama gene de dikkatli olmak lazım bu aralar.