H1N1 kodlu namıdiğer domuz gribinden anneannemi geçen gün kaybettik arkadaşlar, kendinize çok dikkat edin, özellikle devlet hastaneleri aşırı kalabalık ve o kadar çok farklı virüs dolaşıyor ki maskesiz binaya giriş bile yapmayın. İstanbul'da yoğun bakım için 2 gün sıra bekledik, 200 kişi varmış sırada, bize sıra anca geldi ama yoğun bakım bile kurtaramadı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap