H1N1 kodlu namıdiğer domuz gribinden anneannemi geçen gün kaybettik arkadaşlar, kendinize çok dikkat edin, özellikle devlet hastaneleri aşırı kalabalık ve o kadar çok farklı virüs dolaşıyor ki maskesiz binaya giriş bile yapmayın. İstanbul'da yoğun bakım için 2 gün sıra bekledik, 200 kişi varmış sırada, bize sıra anca geldi ama yoğun bakım bile kurtaramadı.
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Başın sağ olsun.
Teşekkür ederim.
Başınız sağolsun. Keşke devletimiz aldığının birazı kadar da verse keşke vatandaşa.
Teşekkür ederim
Başınız sagolsun hocam
Başınız sagolsun... bu ara herkes hasta 🙁
Şu ara yaygın olan hastalık o muymuş acaba? Artık böyle bir hastalık çıksa bile mümkün olduğunca gizlerler, aman ekonomi zarar görmesin diye...
Kan tahlilinde gördüm, tam koduna kadar yazıyor ve pozitif diyor.
basiniz sagolsun, parasi olanin yasam hakki oldugu bir dunyada yasiyoruz
Allah rahmet eylesin başıınız sağolsun
Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.
Başın sağ olsun. Allah rahmet eylesin
Basınız sağ olsun
Allah rahmet eylesin, kalanlara sabır versin.
Başınız sağ olsun.
Başınız sağ olsun
Başınız sagolsun. Allah rahmet eylesin
Başınız sağolsun
Başın sağ olsun hocam.
Başınız sağolsun
başınız sağolsun, sabırlar diliyorum.
geçen antep fıstığı yerken gözüme kabuğu kaçtı, o gün sallamadım, ertesi gün gece 3'te uyutmadığı için yataktan kalkıp ümraniye devlet'e gittim. gece 3 olduğunu özellikle belirtiyorum. doktor baktı, göze uyuşturmak için bir şey damlattı, 2 saniyede şırınganın ucuyla çıkardı. bunu niye anlattım peki, 2 gün sonra hasta oldum, şakasız. ki bağışıklığım yüksektir, öyle sık hastalanmam, koronaya da yakalanmadım. özetle hastaneye ne için giderseniz gidin, muhakkak maske takın.
Ben Marmaray'a bile maske takmak istiyorum artık
Başınız sağ olsun. Sabırlar diliyorum.
Başınız sağolsun
Başınız sağ olsun.
Başınız sağolsun hocam, aciller ve hastaneler aşırı kalabalık gerçekten. Belirti olarak ne gördünüz müsait olunca bilgilendirmek için yazabilir misiniz, farkında olmadan çevremizdekilere bulaştırmayalım hastalığı kapınca.
Bizim olay biraz farklı, bağırsak hastalığı vardı, onun yüzünden götürdük, kanama var deyip yatırdılar. İlk 3-4 gün iyidi bağırsağı iyileşti, sonra bi öksürük başladı, ciğerleri kötüledi, oksijen seviyesi düştü, oksijeni yükseltemeyince yoğun bakıma aldılar, yoğun bakımda da 5 gün kaldı ve kanında domuz gribi tespit edildi, bağışıklığı kaldıramadı ve organlar iflas etti.
@xahve Çok geçmiş olsun hocam tekrardan🥺
Başın sağolsun hocam Allah rahmet etsin
Başınız sağolsun.
Allah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin. Hastaneler hep suri afgan dolu maalesef bize sıra gelmiyor.
Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun.
Baş sağlığı ve sabır diliyorum, Allah rahmet eylesin.
Başınız sağ olsun, kalanlara ve sevenlerine sabır diliyorum
Başın sağ olsun.
Hepinize teşekkür ederim, tek tek yazarsam spam algılıyor ve izin vermiyor site.
Başınız saolsun öncelikle. Kaç yaşındaydı. Bazen yaşlılar en ufak enfeksiyondan bile etkilenebiliyorlar
92
Başınız sağolsun. 2-3 sene önce bir arkadaşım da olmuştu. Perişan etmişti. O zaman da böyle salgın var demişti.
Başınız sağ olsun.
Başınız sağolsun, hastane enfeksiyonları o yaşta çok kötü sonuçlanıyor malesef.
Başınız sağ olsun.
Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun.
Başınız sağolsun
Basiniz sag olsun hocam