#Iphone12ProMax arkası mıknatıslı kılıfı. Tepsiye yapışmış fark etmedim. Fırına verdim. Durum bu. Yandı, alevlendi. Son anda yetiştim.söndürdüm ıslak havlu ile ama olan oldu.

#Iphone12ProMax arkası mıknatıslı kılıfı. Tepsiye yapışmış fark etmedim. Fırına verdim. Durum bu. Yandı, alevlendi. Son anda yetiştim.söndürdüm ıslak havlu ile ama olan oldu.

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Geçmiş olsun. 🙁
Mıknatıslı kılıflar biraz riskli. Dikkat edilmesi lazım.
@orcun ya ankastre fırın. Yapılanları temizledim ama bende düşünüyorum. Off hiç iyi olmadı.
Geçmiş olsun.
Offf
Aynen. Çocuk vardı patlasa falan. Verilmiş sadakamız varmış.
Çok büyük geçmiş olsun
Way canına ,fena olmuş
Grçmiş olsunz
Geçmiş olsun, telefonu görmeden tepsiyi üzerine mi koydunuz?
Çok geçmiş olsun. #haftalıkgündememalzeme olmalı ki başkaları bu duruma düşmesin. Mıknatıs işi büyük bela anlaşılan, insanın farketmesi imkansız!
Bir an şaka yapıyor sandım vay anasını ya .... apple yenisini vermesi lazım kılıf orjinal apple ürünüyse.
@amurado herşeye yapışabilir sıcak bir motora ,radyatöre sobaya her yere böyle şey olmaz ,apple bunu düşünmemiş mi eğer apple ürettiyse kılıfı.
@sahanerk111 insan unutkandır unutabilir görmeyebilir ,sakıncalı.
ben de şaka yapıyor sandım. Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun, iyi ki cana bir şey olmadı.
Çok geçmiş olsun. Büyük şanssızlık cidden, nereden gelecek ki insanın aklına orayı kontrol etmek.
Haberlere çıkabilecek bir olay. Çok geçmiş olsun, büyümemiş olmasına sevindim.
Çok geçmiş olsun. Daha büyük bir şey olabilirdi. Sadece mala gelmiş. Sağlık olsun demek lazım .
Geçmiş olsun,Allah korumuş,
Geçmiş olsun. Telefonu ekranı üzerine mi koymuştunuz?
Ters duruyordu farkında olmadan tepsiyi aldım fırına verdim o da mıknatıslı ya. Tutunmuş tepsiye
Şaka gibi olaya gel. Çok geçmiş olsun.
😲 Geçmiş olsun
abi sen iyi olda gerisi önemli değil
yok artık..
Pili değiştir yoluna devam et, çalışır tabi kısmen
Geçmiş olsun 🙁
Sağlık olsun. Kokudan mı fark ettiniz?
Telefon mu o 🙁 geçmiş olsun
Aman aman. Telefona üzülmeyin çok ucuz bile atlatmışsınız. Geçmiş olsun.
Hep bunlar nazar hocam, bir şey alınca millete duyurmamak lazım.
Geçmiş olsun.
Gecmis olsun, batarya alev almamis iyiki.
Verilmiş sadakaları varmış ailecek; Allah bilir belki patlardı daha büyük bir zarar olabilirdi. Yüksek ısıda bu pil hücreleri nasıl davranıyordu bilene sormak lazım.
Kötü talih. Geçmiş olsun
Vallahi şaka sandım bir an bu ne talihsizliktir Allah can sağlığı versin ucuz atlatılmış yine böyle bakmak lazım 😐
Bunu Reddite koy en faz 5000 karma alır.
Ohoo, Macrumors oradan bilumum dünya sitesi copy-paste yapar.
Geçmiş olsun. Apple Care var mıydı?
Olsa da kullanıcı hatası derlerdi.
@temp AppleCare kullanıcı hatalarını da kapsıyor. Telefonun üstünden uçak bile geçse 100 USD’ye yeni cihaz veriyorlar. Hatta hırsızlık korumalı paketi alırsanız telefon çalınsa bile 150 USD’ye yeni cihaz alıyorsunuz.
yoktu..
gerçek mi bu
Pirinçe koymayı denedin mi?
Makine erişimiş pirinç diyorsun
@mky 😂
büyük olay çok geçmiş olsun.
Geçmiş olsun Şimdi telefonu servise götürsen belli ücret karşılığı yenisini veriyorlar mı? Şuan 12 serisi yok bu tabloda fakat 11 Pro Max için 8bin TL denmiş Zararın neresinden dönülürse kardır
https://support.apple.com/tr-tr/iphone/repair/service
Yurtdışı cihazı olduğu için belki bu geçmiyor olabilir,
Yurtdışı cihazını Tr de parasıyla dahi resmi servise sokamazsın, yasak.
Geçmiş olsun.