Oled monitör alacak olsanız hangisini tercih ederdiniz 27 inç tavisyeniz nedir?
giohid
Kayıt tarihi: 09.06.2014
biraz karışık; teknolojiyi sever ama en büyük düşmanı. . .
Oled monitör alacak olsanız hangisini tercih ederdiniz 27 inç tavisyeniz nedir?
Merhaba arkadaşlar 15 m2 kadar ofisimi soğutmak istiyorum. Kapı maalesef kapanmayacak hangi klimayı almam gerekir. Hangi ürünü tavsiye edersiniz.
Arada sırada oyun oynatacak toplatı görüntülü görüşmeler de iş görecek mikrafonlu bir kafa üstü kulaklık istiyorum. Hafif ve minimal olması ilk önceliğimdir. Varmıdır bir model tavsiyesi...
Elektirik sarfiyatı en az olan mobil klima almayı plamlıyorum. Bidiğiniz bir model var mı?
merhaba: gündelik işler için taşıması kolay Apple MacBook almak istiyorum. Sizce uzun süre kullanılacak en F/p Apple MacBook hangisidir. Tavsiyeleriniz nedir
Bu fiyata değer mi?

Merhaba arkadaşlar,,hanıma yardımcı olması için evde hamur yoğurma makinesi araştırmaktayım, tavsiye edebileceğiniz bir makine var mıdır acaba ve ürün alınırken nelere dikkat edilmeli?
Merhaba arkadaşlar hanım evdeki hoover çamaşır makinesini beğenmiyor, çamaşırları güzelce yıkayıp hakkını vereçek bir çamaşır maknesi almak istiyorum. Neleri tavsiye edersiniz...
Bugün hanıma elma 15 pro aldım ekran da 120 fps yi neden göremiyorum.

Merhaba arkadaşlar, bundan 1 ay önce eşime Turkcell den yeni hat aldık ancak hat 2.el kullanılmış numaraya aitmiş. İlk başlarda fazla üzerinde durmak istemedim ancak bu durum baya canımı sıkmay başladı nasıl bir yol yöntem geliştire biliriz nerelere itiraz edebiliriz...
bütçe ne kadar? ekran kartı-işlemci nedir?
12700 işlemci
3070ti kart kartı güncellenecek
https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-27-ls27fg602suxuf-odyssey-g6-0-03ms-gtg-500hz-qhd-oled-gaming-monitor.html
Eyvallah teşekkür ederim ama bana neden bunu almam gerektiğini yazar mısın. Benim attığım monitör ile artıları eksileri nelerdir.?
@dgn5401 Sizin attığınız 4k 240 hz, benim attığım 2k 500 hz. Tercih bu biraz. Hangisini isterseniz onu alabilirsiniz ama almadan önce incelemelerine bakın.
@anil_ eyvallah teşekkür ederim sizin dediğiniz de mantığa yatıyor benim aradığım daha güzel keskin görüntü aslında. Eğer fark yoksa sizin dediğiniz marka olarak bana daha yakın
Uzun araştırmalar sonucu hiç araştırmadığım MSI MAG 321UP 4K 144 Hz monitör aldım. Amazon'da peşin fiyatına 6 taksitle 38 bin TL idi. Kalitedense fiyata oynadım. Ben olsam, tabii FPS oynamıyorsanız, 32 inç alırdım. Çünkü göz çok çabuk alışıyor. Bu OLED monitörlerin en ucuz modellerinden biri. Bence 50-60 binlik bir şey almaya gerek yok. Görüntü harika. Hele benim gibi loş ortamda kullanıyorsanız daha da güzel gelecektir. Benim parlaklığı %30'da tutmam gerekiyor çünkü gayet parlak bir görüntü sunuyor. Şimdiki modellerde zaten hep 240 Hz görüyorum.
MO27Q28G Türkiye’de satılan tek tandem oled monitör.
2k olmayaymış düşünülebilirmiş
@loop 4k standart olmalı hedef orası