Merhaba arkadaşlar, bundan 1 ay önce eşime Turkcell den yeni hat aldık ancak hat 2.el kullanılmış numaraya aitmiş. İlk başlarda fazla üzerinde durmak istemedim ancak bu durum baya canımı sıkmay başladı nasıl bir yol yöntem geliştire biliriz nerelere itiraz edebiliriz...

BeğenFavori PaylaşYorum yap