Oled monitör alacak olsanız hangisini tercih ederdiniz 27 inç tavisyeniz nedir?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ASUS ROG Swift OLED PG27UCDM
https://www.dell.com/en-us/shop/alienware-27-4k-qd-oled-gaming-monitor-aw2725q/apd/210-brfr/monitors-monitor-accessories#techspecs_section
https://www.ebrarbilgisayar.com/dell-alienware-aw2725q-27-3840x2160-uhd-240hz-003-ms-hdmi-dp-type-c-true-black-400-freesync-qd-oled-gaming-monitor-pmu377086
https://www.rtings.com/monitor/reviews/dell/alienware-aw2725q
şu monitöre de bakarmısınız asus a alternatif olabilir mi?
PG27UCDM bu model gerçek 10 bit, diğerleri 8bit+fcr
4k 240 ve üstü hrz qd parlak ekran. Çok güneş alan bir oda değilse tabi
bütçe ne kadar? ekran kartı-işlemci nedir?
12700 işlemci
3070ti kart kartı güncellenecek
https://www.vatanbilgisayar.com/samsung-27-ls27fg602suxuf-odyssey-g6-0-03ms-gtg-500hz-qhd-oled-gaming-monitor.html
Eyvallah teşekkür ederim ama bana neden bunu almam gerektiğini yazar mısın. Benim attığım monitör ile artıları eksileri nelerdir.?
@dgn5401 Sizin attığınız 4k 240 hz, benim attığım 2k 500 hz. Tercih bu biraz. Hangisini isterseniz onu alabilirsiniz ama almadan önce incelemelerine bakın.
@anil_ eyvallah teşekkür ederim sizin dediğiniz de mantığa yatıyor benim aradığım daha güzel keskin görüntü aslında. Eğer fark yoksa sizin dediğiniz marka olarak bana daha yakın
Uzun araştırmalar sonucu hiç araştırmadığım MSI MAG 321UP 4K 144 Hz monitör aldım. Amazon'da peşin fiyatına 6 taksitle 38 bin TL idi. Kalitedense fiyata oynadım. Ben olsam, tabii FPS oynamıyorsanız, 32 inç alırdım. Çünkü göz çok çabuk alışıyor. Bu OLED monitörlerin en ucuz modellerinden biri. Bence 50-60 binlik bir şey almaya gerek yok. Görüntü harika. Hele benim gibi loş ortamda kullanıyorsanız daha da güzel gelecektir. Benim parlaklığı %30'da tutmam gerekiyor çünkü gayet parlak bir görüntü sunuyor. Şimdiki modellerde zaten hep 240 Hz görüyorum.
MO27Q28G Türkiye’de satılan tek tandem oled monitör.
2k olmayaymış düşünülebilirmiş
@loop 4k standart olmalı hedef orası