@anil_ eyvallah teşekkür ederim sizin dediğiniz de mantığa yatıyor benim aradığım daha güzel keskin görüntü aslında. Eğer fark yoksa sizin dediğiniz marka olarak bana daha yakın
@anil_ eyvallah teşekkür ederim sizin dediğiniz de mantığa yatıyor benim aradığım daha güzel keskin görüntü aslında. Eğer fark yoksa sizin dediğiniz marka olarak bana daha yakın
Eyvallah teşekkür ederim ama bana neden bunu almam gerektiğini yazar mısın. Benim attığım monitör ile artıları eksileri nelerdir.?
https://www.rtings.com/monitor/reviews/dell/alienware-aw2725q
şu monitöre de bakarmısınız asus a alternatif olabilir mi?
Yok batırmaz bu projenin son kısmı 5 kw invertör ve güneş enerjisi sistemi kuruldu enerji bedava
tüp her türlü ucuzdur. köy yerindeysen basip bir aparatla oto gaz basarak kulan gazı.
abim bu samsungun fitını ne kurla nede eflasyonla açıklaya biliriz yavv bu nedir
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@loop 4k standart olmalı hedef orası