Merhaba arkadaşlar 15 m2 kadar ofisimi soğutmak istiyorum. Kapı maalesef kapanmayacak hangi klimayı almam gerekir. Hangi ürünü tavsiye edersiniz.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kapı kapanmazsa o klima seni batırır 😁
Yok batırmaz bu projenin son kısmı 5 kw invertör ve güneş enerjisi sistemi kuruldu enerji bedava
@dgn5401 Kaç saat çalışacak ise bu güç yönetimine göre alman daha mantıklı o halde. Normalde orayı 12000btu kurtarırdı sanırım.
@txt ortalama 8-10 saat