Merhaba arkadaşlar 15 m2 kadar ofisimi soğutmak istiyorum. Kapı maalesef kapanmayacak hangi klimayı almam gerekir. Hangi ürünü tavsiye edersiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap