1500₺ ye kadar hang telefonu önerirsiniz? Piyasadan baya uzak kaldık, ihtiyaç doğunca bir sorayım sizlerede dedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7

Aşağıda fotoğrafını gördüğünüz ürün tam bir f/p ürünü gerçekten. Özellikle gözlük kullanan arkadaşlara tavsiye ederim, silip geçiyorsun kurutmaya gerek yok alkol bazlı olduğu için sanırım uçuyor ve kuruyor böylelikle temizleme çok rahatlaşıyor. Telefon ekran jelatinlerini değiştirirken ekranı silmek veya fotoğraf makinesi lenslerinin temizliği için harika performans sunuyor.

Kutu içerisinde 52 adet çıkıyor. Fiyatı 5.99₺. Rossman’da satılıyor, başka yerde var mıdır bilmiyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 17

Yeni çıkan Windows 1909 güncellemesinin dahil olduğu Windows 10 isosunu nereden çekebilirim? Bir format atıp temiz kurulum yapmak istiyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 14

Modemim yandığı için bir modem arayışındaydım 11.11 indirimlerinden faydalanarak 270tl olan(indirimden önce) Asus N16 modemi 230tl'ye aldım. Hatta 10 tl de kupon vardı 220'ye geldi. Bir çok yerde şebekede kopma yaşayanların olduğunu okudum ama aldık artık. Var mı aramızda kullanan?

https://urun.n11.com/adsl/asus-dsl-n16-300mbps-vpnvdslfiber-cift-anten-modem-P90108747

Asus Dsl-n16 300mbps Vpn,vdsl,fiber Çift Anten Modem - n11.com

Asus Dsl-n16 300mbps Vpn,vdsl,fiber Çift Anten Modem 229,90 TL ve ücretsiz kargo ile n11.com'da! Asus Adsl fiyatı Bilgisayar kategorisinde.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Aramızda #GreenCard (yeşilkart)'a başvuran var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • olasandra @olasandra

    bu sene başvuru tarihi geçti mi ?

  • protego @protego

    başvuramadım bu sene pasaport şartı getirmişler 🙁 Seneye de Avustralya gibi puanlama gelecek diyorlar

  • Orcun @orcun

    Başvurduk diyelim kazanamadık hak verilmedi vs. amerikaya vize başvurusunda bulunursan reddediliyormuş bu yüzden ? nedir bunun aslı astarı ? veya ola ki ilerde vize almaya gittik bu greencard'I unuttuk vs orada sormayacaklar mı '' e bileder sen zamanında greencard'a başvurmuşsun çıkmamış e şimdi turist vizesi istiyorsun ya geri dönmezsen ne ayaksın lan sen ? '' diye ha alacağımızdan değil de bilelim bu işleri neymiş ne değilmiş. 😀

    • yunus__sarigul @yunus__sarigul

      Hak verilmemesi ayrı, kazanamaman ayrı. Kazanmak dediğin şey loto, random. Random bişey sana çıkmadı diye vize vermeyecekse gelecekte, vermesin zaten.

    • Orcun @orcun

      @yunus__sarigul Hani amerikadan söz ediyoruz, ülkece halimiz ortada adamlar vize için sosyal medya şeysi vs istiyorlardı en son öyle birşeyler dönüyordu. Amerika yani adamlar herşeye kuşkulu atıyorum gözünün üstünde kaşın var deyip vermeyebilirler, yıllar önce yaşlı çift tanıdık anlatıyor paraları pulları vs var, evleri arabaları dükkanları vs. vs. zenginler yani amerikaya gitmek istemişler, sadece gezelim bakalım vs 60 küsür yaşında insan bunlar, eşi de ya amerikaya gidicez yanımızda para olsun diye bankadan 5 bin dolar kredi çekmiş, çekti diye vize vermemişler. Hani amerika sözkonusu olunca insan yadırgayamıyor.

    • Gurveer Ponce @gurveer-ponce

      @orcun green carda başvurmak vize başvuru durumunu etkilemez diye falan yazıyordu konsolosluk sitesinde bi yerlerde. ben green carda başvurup üstüne vize de almıştım 20li yaşlarımda.

    • olasandra @olasandra

      resmi olarak turist vizesi ile abd ye yerleşemezsin. green kart ise yerleşmen için verilir. ikisi apayrı şeyler. green kart başvurusu yapman turist vizesi almana engel değil. ayrıca şöyle bişey aktarayım. bütün abd'ye olan vize başvurularında; bütün internet geçmişini kontrol ediyorlar. dolayısıyla herhangi bir yerde turist vizesi ile ABD'ye gidip gelmeceğine dair herhangi bir şey yazarsan vize vermiyorlar. sosyal medya geçmişini kontorol ettiklerini resmi olarak açıkladılar yani bu dediğim komplo teosi değil.

    • Orcun @orcun

      @olasandra Bende ondan diyorum, engel değil deniyor ama bu şekilde red yemiş insanlarda var. Sen diyor geçmişte greencard'a başvurup kazanamamışsın şimdi vize istiyorsun ne iş ? gibi, birsürü insan var böyle vize alamayan sonrasında vs. tabi ki turist vizesi ile yerleşemezsin ama kaçak takılırsın. Böyle yaşayan meksikalısı bilmemnelisi vs dolu var. Evet o olaya bende baktım cidden kontrol ediyorlarmış. E şimdi onu bile kontrol edip bakan bir ülke yani, kimse ya tamam greencard kazamanadın olsun vize iste verirler gidersin kesin vs. de biraz sakat.

    • zaradr @zaradr

      @orcun Greencard başvurdu diye kime vize verilmemiş, millet uyduruyor. Bu yıla kadar başvuruda formu dolduruyordun, bu yıl pasaport numarası eklendi sadece. Bunun üzerine insanlar vize sıkıntı olur demeye başladı. Bilen yok sadece laf olsun.
      Yıllardır başvururum bu geyik yeni bu sene çıktı.
      Pasaport numarası olayı da mükerrer başvuruyu önlemek amacıyla, her ülkede bizdeki gibi T.C. kimlik numarası yok. Amaç bir nevi kimlik numarası gibi kullanıp, aynı kişinin tek bir sefer başvurmasını sağlamak.

    • Orcun @orcun

      @zaradr Bilmiyorum, ekşisözlük bilimum yardımlaşma forumları kendi bu iş için olan forumlarda millet yazmış.

    • lterlemez @lterlemez

      @orcun; Ret yemesinin başka nedenleri vardır. Sadece başvurdu, kabul edilmediden vize verilmemesi olmaz. Başvuru esnasında bir şeyler olmuştur/şüphe çekmiştir/bir özelliği beğenilmemiştir...

    • My_Techno @my_techno

      @orcun Greencard a başvurdun diye diğer vize türlerinden red yemezsin o teori.

    • Orcun @orcun

      @lterlemez @my_techno56

      Greencard'ın olayı ne ? yanılmıyorsam sana amerikada yaşama için ömür boyu verilen bir kart yani yaşa çalış ye iç evlen birtek oy kullanamıyordun vs. bu kart çekilişle veriliyor, her yıl başvuruları vs var başvuruyorsun, kazanırsan hop amerika kaybedersen çıkmazsa vs. tekrar başvuruyordun. Yanılmıyorsam greencard bu.

      Sıkıntı şurada amerika diyoruz, adamlarla daha geçtiğimiz sene vize olayını bilenler bilir durdurdu vermiyordu yani türkiyeden vs. sonra işler yumuşadı vs. yani interenette bakıyorum türlü türlü red yemiş adamlar var, yani bakın adamlar sosyal medya hesabınıza bakıyorlar. Yani o kadar ince eleyip sık dokuyorlar vs. senin maaşına sigortana işte borcuna harcına hepsine bakıyor niye ? oraya gidersen kaçak takılma orayı kaçma yeri kurtulma yeri olarak görme diye değil mi ?

      Tamam bunlar okey anlaşıldı değil mi ? ben diyelim ahmet'im çalışıyorum sgklıyım banka bilmemne müdür yardımcısıyım aylık gelirim 1000 dolar misal, evlenmişim kredi çekmişim işte evim kira arabam vs yok. Hanım dedi ki greencard'a başvuralım çıkarsa buradan kurtuluruz doğal olarak vs. sende hanıma uydun tamam dedin ya çekiliş zaten başvuralım. Başvurdunuz ve size çıkmadı, başkası kazandı siz de kaybettiniz.

      Gittiniz sonra ya mağdem öyle vize alalım bari gezeriz tozarız görürüz vs. krediler var şu bu vs. gittiniz vizeye başvurdunuz, adamlar görüşmede vs. sana sormayacak mı ? bu durumu vs ? hani senin sosyal medya hesabına kadar bakan bunları tek tek inceleyen, borcuna harcına herşeyine bakan eden vs. kredin var mı ? işin gücün nasıl ? hani anandan doğduğunda sana giydirilen zıbın'a kadar bakan bir ülke öyle değil mi ? bundan yani şüphelenmiyor sana vizeyi gene veriyor ? hani naiflik diyeceğim ama cidden öyle yani nasıl kim '' ya bu etkilemiyor kardeşim greencard sana çıkmasa da vize veriyorlar dert değil '' olayını kim garanti edebilir ki ? edemez.

    • My_Techno @my_techno

      @orcun Orçun hocam greencardın size çıkmaması kötü bir şey değil tamamen loto. Mülakatta red yemek yıllardır bu konu takip etmeme rağmen %10 olasılık falan o da kendi hataları yüzünden. Greencard mülakatında red yiyipte diğer vize türlerine etkisi olmuyor benim bildiğim. Yani yıllardır bu konularda araştırma yapıyorum denk gelmedim. Yeşilkart forum diye bir oluşum var searchleyin her konuda detaylı bilgi mevcut bu arada, güzel bir oluşum.

Son zamanlarda modem alan var mı? #TeknoTavsiye

Ev ortamında kullanılacak
Fiber uyumu olması lazım
16 mbit internet kullanıyoruz

Fiyat/Performans olarak üzmeyecek bir model önerebilirmisiniz..

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Gece gece başıma gelen olaya bak sen 🤦🏻‍♂️😀 İnternet yavaşladı diye kendi kendime konuşuyorken bir aç kapa yapayım dedim modeme 2-3 kez denememe rağmen yavaşlama düzelmedi(ilk 5dk sorun yok sonra yavaşlıyordu) en son aç kapa yaptıktan sonra power ışığı sadece yanıyor diğer ışıklar yanmıyordu, aha dedim modem gg 👋🏻😀 İşin garibi tam uyuyacaktım fakat niye böyle oldu diye kafama takıldı ve uyuyamıyorum. İzmir’deyim, son 2 saattir aralıklara şimşek çarpıyor. Evin elektrik ve topraklama hattı iyidir hiçbir cihazımda sorun yaşamadım bugüne kadar ama bundan olabilir mi?

Neyse açtım içini cihazın adaptör girişi ve cpu soğutucunun kasaya denk geldiği yerler siyahlaşmış. CPU nun üstü baya ıslaktı ve yağlı bir ıslaklık. Sanki pil akmış gibi 😀 Var mı bir fikri olan delirecem, neden böyle saçma sapan şansızlıklar beni buluyor 🤦🏻‍♂️ @orcun

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 11

Ben o değilim filmini izleyen var mı? Hayatımda izlediğim en ilginç filmlerden biriydi, içime sıkıntı girdi 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 15

Merhaba arkadaşlar. Netflix de deneme üyeliğim sona ermişti ve ben sona ermeden önce aboneliği iptal etmiştim. Neyse aradan 2-3 ay geçti siteye verdiğim karta bugün para yükledikten sonra farkettim ki 17.99₺ netflix kesmiş. Hadi dedim abonelik iptaline rağmen boşver izleriz birşeyler fakat oturum açmaya çalışınca hesabınız aktif değil diyor. PC den giriş yapmaya çalışınca üyeliği başlatma için onay yerinde kartınızın limiti yeterli değil diyor(kartta para yok). E zaten aylık abonelik ücretini kesmişti ne diye hala karttan para istiyor bu? Hesaba giriş yapamıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şu metni çevirebilecek bir babayiğit var mı ya?

The apartment in a not shared few minutes walking to taksim you just need to make sure that you read a good English as the instructions of check in in English only because it is self check in apartment and you are eatable yo do it

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 23