Samsung evo plus aldım 128 gb amazondan alırken bu ürün 5 yıl diye yazıyordu hala yazıyor ama samsung arıyorum amazona git amazonu arıyorum 2 yıl git samsunga diyor pinpon topu misali

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • oniki @oniki

    Samsung'un garantiyi sağlaması lazım. Amazon yasal süre olan 2 yıldan fazlasını niye versin?

  • Oppenheimer @_oppenheimer_

    Benim hafıza kartımda bozulmuştu. İletişime geçtim Samsung hiç oralı olmadı. Görüldükleri gibi değiller, Koreliler de cozuttu artık. Kolay gelsin size.

  • Krycek @krycek

    Normalde amazonun aracı olup, samsunga ulaştırması lazım.
    HB.com bozulan usb belleği, böyle yapmıştı. 5 sene garantiliydi. 4. senede bozuldu.
    Kingston.

    • Root61 @root61

      Çok önceden başka satıcı benim micro sd kartı öyle yapmıştı.
      Yakın zamanda Hb'den aldığım micro sd kartı ise Hb kesinlikle garantiye yollamıyoruz dedi. Samsung da biz bakmıyoruz dedi🤣. Sonra Samsung'da canlı sohbette "Siz telefon numaranızı bırakın. Arayalım." dediler. O zaman işte orada kargo işi için ertesi gün kod vereceklerini söylediler. O arada ben sorunu çözdüm🤣. Gerisini bilmiyorum (Yavaş format atınca düzeldi. Daha ilk senesi. Sözde 10 yıl garantisi var ama bakalım🤣)

Bir yakınım kendince birikim yapmak istediğini söyledi ve birileri #bireyselemeklilik tavsiye etmiş. %30 devlet bir pay ekliyormuş. Sonra sisteme kattığı para + devlet katkısı ile sistem içerisinde altın, döviz fonları, hisse vb. fonlar alabiliyormuş. Ben hiç bilgim olmadığı için danışmak istedim. Bu sistem tam olarak nasıl işliyor? Bankayı arayıp sorsam artılarını söyler ama eksilerini tabii ki söylemeyecektir. Çok yüksek enflasyon ve %50 faiz ortamında parayı böyle bir sisteme yatırmak mantıklı mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7
  • Burak Yirmibeşoğlu @burak25

    Abimin lafiyla anlatayim: Yillarca 30 000 dolar alacak gibi biriktirdim. Doviz kuru bir geldi 10 000 dolar bile alamadim...

    Baska bir sey demiyorum. Turkiye'de devlete guvenen batar.

  • AB9 @sqn

    sistem ilk çıktığında kuzenim annemi dahil etmiş, minimumdan ödemişler. 3-4 sene önce ben devraldım, annemin hesabına bu şekilde yatırım yapıyorum. birikimi de bist100'e yatırdım. devlet katkısıyla birlikte sağlam kazandırıyor. kendi adıma girmem açıkçası, çünkü: 10 yıl sistemde kalmak gerekiyor, minimum 56 yaşında çıkmak gerekiyor, yoksa devlet katkısının payı düşüyor. ayrıca devlet katkısı da siz yatırdıktan sonraki ay yatırılıyormuş, yani düzenli birikim yapmak gerek. dolayısıyla 46 yaşındaysanız, 56 yaşında çıkacaksanız, düzenli para yatırıp takip edecekseniz bir anlamı var. çıkarken de toplam paranın %5'i yine kesiliyor. en iyisi bu şartları sağlayıp ilk 7 sene minimumda yatırıp unutmak, son 3 sene ne yapacağınıza karar vermek. yine sorunuz varsa cevaplarım.

    • Mehmet @m-menguc

      yaşı genç. 56'ya kadar o para orada durmaz. ne yapsın, nasıl biriktirsin bu arkadaş parasını?

    • AB9 @sqn

      @m-menguc yatırımcı risk analizi yapmadan, paraya ne zaman ihtiyacı olacağını bilmeden kimse bir şey söyleyemez. tl'de tutmasın demek suç. dövizin kendi enflasyonu var, ben almam. arsa alabilecek paraya kadar altın, arsa alabilecek kadar parayı topladığında altını bozup arsa diye klasik cevabımı vereyim yine de. yaşına göre risk seviyesi yüksekse borsa ve kripto daha yüksek kazanç oranı sağlayabilir, girmediği yatırım araçları için kaçıracağı kayıptan mesuliyet kabul etmem. ben eski kafalıyım, yazdıklarım dikkate alınacak şeyler değil.

  • Aiberg @aiberg

    BES'deki parayı TL fonlara değil de kazanacağını düşündüğü fonlara yatırırsa, çok yüksek enflasyon ve %50 faiz ortamında parayı böyle bir sisteme yatırmak mantıklıdır.

  • Ufkabakan @ufkabakan

    Tüm yumurtanı asla tek sepete koyma. Güvendiğin 4-5 farklı araca paranı böl ve "düzenli" birik yap.
    Örneğin her ay 1gr "FİZİKİ" altın, 50gr "FİZİKİ" Gümüş, 50 USD, 0,001 Bitcoin alıp, bunu düzenli yapabilirse, 20 yıl sonra emekliliğini rahat geçirebilir. Bu kadar ayıramaz diyorsan, ölçeklendir. 1gr altın alma da 0,5gr al sın ama SEPET yapsın.

YT premium için en iyi geri ödeme nerdedir ?
edit : Nays'a gelmiş sonunda. hem de %50

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşın televizyonu bozulmuş. Android özellikli, 4k maksimum 13,14 bin tl'ye, ama sizin kullandığınız veya kullanan birini bildiğiniz bir tv önerisi lazım. Mahçup olmayalım şimdi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Android cihazlar ve Windows arasındaki dosya paylaşım muhabbeti çözülmüş bu sefer. Bilgisayara istemci indirmeniz gerekiyor ancak Android cihazlarda gerek yok. Her birinin aynı wifi ağına bağlı olması yeterli. Anladığım kadarıyla aynı ağa bağlı olmasa da çalışıyor ancak o zaman bluetooth kullanıyor. Paylaşım ayarını cihazlarınız, kişileriniz ve yakındaki herkes olarak ayarlayabiliyorsunuz. Telefon tablet ve pc arasında çok kolay dosya aktarımı yapılabiliyor

https://android.com/better-together/nearby-share-app/

The New Nearby Share Beta App for Windows | Android

Wirelessly share photos, documents, and more between Android devices and Windows PCs by downloading the Nearby Share Beta for Windows App.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ev internetiniz Türk Telekom ise mobil sınırsız internetli paketi 220 liraya taahhütle alabiliyorsunuz. Yeni çıkmış. Vodafone'dan sonra iyi oldu bu. Turkcell'de yakında cevap verirse piyasa kızışır.

*Vodafone gibi hotspot engelli olabilir, orası belirsiz.*

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Microsoft Store Uygulamalarını Offline İndirme(İndirme butonu aktif olmayanlar dahil)

Mağazadan bir türlü inmeyen, offline olarak başka bilgisayara kurmamız gereken, ya da Türkiye de aktif olmadığı için indirilmeye izin vermeyen uygulamaları Android'in APK formatı gibi Windows UWP uygulamalarını .appx ve ya .appxbundle dosyası şeklinde bilgisyara indirebiliyoruz.

 

Öncelikle istediğimiz uygulamayı aratıp Microsoft Store linkini buluyoruz.

Linki microsoft.com.... ve sonrası şeklinde kopyalıyoruz.

1- https://store.rg-adguard.net/ adresine gidip arama çubuğuna yapıştırıyoruz.

2- Arama çubuğunun sağından Slow seçeneğini seçiyoruz.

3- Ve arama butonuna basıyoruz.

Gelen sayfada diğer dosyalara göre daha büyük olan .appxbundle dosyasını seçip indiroyoruz.

Diğer satırlarda bulunan dosyalar uygulamanın ihtiyaç duyduğu kütüphaneler. Bu kütüphaneler hali hazırda bilgisayarınızda mevcut değilse kurulum hata verecektir.

Geri dönüp buradan ilgili kütüphaneyi indirip sorunsuz bir şekilde uygulamanızı kurabilirsiniz.

İndirdiğiniz dosya için güvenlik uyarısı alabilirsiniz. Dosya doğrudan Microsoft sunucularından indiği için güvenli.

 

Dosyayı indirdikten sonra çalıştırıp kurulumunu yapıyoruz.

 

 

Bu şekilde normalde mağazada indirmemize izin verilmeyen Office Lens uygulamasını indirip kurabildik.

 

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Tabler diye bir bootstrap yönetim paneli teması varmış. Hem yatay hem dikey tasarımı var. Bazı uygulamaların frontend'i için de uygun. Bugün buldum, çok sevdim. Belki kullanacak birileri çıkar 🙂

https://tabler.io

Premium dashboard template with responsive and high quality UI

Tabler comes with tons of well-designed components and features. Start your adventure with Tabler and make your dashboard great again. For free!
BeğenFavori PaylaşYorum yap