Bir takım sebeplerden dolayı halk eğitimde bir kursa katılmam icap etti. Eğitmenimiz bir konferans salonu dolusu +40 yaş üstü yetişkinin bulunduğu ortamda şu videoyu açtı ve eğitimli olmanın bir işe yaramadığı minimalinde bir vurgu yaptı. Abi kafayı yiyeceğim yani bu nasıl bir yanılgı, üniversite mezunları bile dalga geçercesine doktora yapmış bir insanın her konuda "bilgisiz" olduğunu düşünüyor. Sonunda salonda hem fikir olarak ortaya çıkan cümleler şu oldu: "Okumak bir işe yaramıyor. Bunu nasıl bilemez, okumuş cahil". Kalkıp gitmemek için zor tuttum kendimi.
Elimde olmayan sebeplerden dolayı bir süredir bu tür ortamlarda bulunuyorum, manzara gerçekten çok kötü, insanın gelecek nesillere dair umudu kalmıyor. Sonumuz hayrolsun.
https://www.youtube.com/watch?v=wgPUZzgDkt8
Bir arkadaşının ısrarı üzerine #KimMilyonerOlmakİster yarışmasına başvurduğunu belirten Erman Gören, ilk soruda elenerek büyük şok yaşadı.UZUN UZUN KARİYERİN...
Project Hail Mary filmini Imax'te izlemek istiyorum günübirlik istanbul'a geleceğim en iyi sinema hangisi? #TeknoSeyirSinemaKulübü
Logitech MX Mechanical klavyemin +3 yıllık yoğun kullanımdan sonra ufak ufak tuşları elimde kalmaya başladı. Bu güzelliğe keycap almış ve uygulamış birileri varsa mevcut şartlarda yurtdışı siparişi muhabbetine girmeden yeni keycap setini nasıl bulabilirim?
Yaklaşık 4 sene önce aldığım Samsung 970 evo plus 1 tb ssd'ye zamanında chia mining yaparken plot oluşturmak için 30-40 günlük bir sürede 680 tb tan fazla veri yazdım. Ürünün öngörülen ömrü 600 tbw. O zamanlar kendisini gözden çıkarttığım için çok gitmez diye düşünüyordum fakat hala ilk günkü gibi performans göstermesi beni şaşırtıyor. Günümüzde sadece steam oyunlarını barındırmakta ve sorunsuz şekilde çalışmaktadır.
#Samsung #SSD
7 yıl sonra yeni ssd aldığım için temiz kurulum Win11 yapayım dedim. Kendime özel konfigre ettiğim windows ile vanillia hali çok farklıymış. İki gündür bu ayarlamaları yapmakla uğraşıyorum. Yaptığım ayarlamaları yazayım tek tek:
-Çift monitör kurulumunda başlat çubuğunun diğer ekrandan kaldırılması, ve mouse iki ekran arasında geçerken taskbar'a takılma sonunu çözmek. Altlı üstlü monitör kullanıyorum.
-Sağ tık'ı default olarak gelişmiş seçeneklerle açılması win10 gibi.
-Her uygulama açmada ekstra olarak yönetici izini istenen saçma "Kullanıcı Hesabı Denetim Bildirimi" penceresini kalıcı olarak kaldırmak.
-Yerel hesapla giriş yapmak ve açılışta parola sorgunsunu kaldırma.
-Bing ile ilgili tüm taskbar önerilerini aramalarını her ne varsa yok etmek. Örn Counter-strike oyununu açmak için "win > Cou.. > Enter" tuşuna bastığımda otomatik olarak exe'yi açarken, eğer bing aktif ise gidip bana search olarak edge açıp siteyi getiriyordu. İrite oluyorum.
-İndirilenler klasörünün inatla gruplama şekline dönmesi, eski tip alfabetik,tarih veya boyut şeklinde sıralama yapmak istiyorum.
-Win-shift-s ile aldığımız ekran görüntülerinin otomatik olarak kaydolduğu klasörü ayarlama. Daha sonra ihtiyaç olursa oradan bir ss'e erişebiliyorum veya kendim manuel siliyorum.
-Görev çubuğundaki bir uygulamaya sağ tıklayarak görevi sonlandır seçeneğini açmak.
Aklıma gelen şimdilik bunlar ama tonla değişiklik yapmak zorunda kaldım artık bi 10 sene format atmak istemiyorum gerçekten.
Az önce Trt Belgesel kanalında tanıtım reklamını gördüğüm Levent @leventp abinin de bulunduğu ve portallardan geçtiği oyun belgeseli pazar günü saat 22:00 da yayınlanacakmış
Sisteme 10 tb harici hdd bağladım yarısı dolu ve açılış süresi 7 dakikaya çıktı. Windows açılış ekranında beyaz daire dönüp duruyor ve muhtemelen bir çeşit tarama yapıyor fakat bios ve windows ayarlarından denemediğim yöntem kalmadı. Var mi fikri olan? Her açılışta sök tak yapmak istemiyorum #TeknoYardım
Ps4 sahibi arkadaşlar mağazada rocksmith 2014 oyunu var mı? Pc için kablo aldım ne güzel takılıyordum oyunu bozdular artık açılmıyor kırık veya orjinal farketmez bi ps4 alıp oynamak istiyorum.
#raspberrypi5 için alternatif pd adaptör arıyorum, orjinali dışında sorunsuz 27 watt güç alabilen arkadaşlar var mı? 5-6 tane pd adaptör denedim fakat hepsinde uyarı veriyor. Tam uyumlu bir alternatifini bulamadım.
Temu virali mi var yoksa tüm fenomenler sırf izleniyor diye alışveriş yapıp hayrına mı video çekiyor?
adam haklı. bizim zamanımızda konuşanı döverlerdi ne o çiçek olun falan adam bi girerdi sınıfa sınıftan ses çıkmazdı. çocuğun yoksa çevrende de çocuklu aile falan yoksa bu söze denk gelemezsin duymuş olamazsın
Bilinmemesi normal, çünkü güncel sözlük anlamı bile öyle değil.
(çiçek olmak: yaşına, durumuna uymayan aşırı davranışlarda bulunmak.)
Ayrıca lisans mezunu biri doktorasını almış birini cehaletiyle eleştirebiliyorsa, ona da liselilerin laf sokması uygundur diyebilir miyiz?
Tüm bunların mizansen olduğuna inanıyorum.
Ya da seçmece. Buraya giden her yarışmacıyı da dahil etmiyorlardır bence ya da dahil etmeyecek kadar "sıradan" gördüklerini almıyorlardır vs. Yani bu soruya böyle yanıt verecek toplam 2 tane Harvardlı varsa onları bir şekilde bulup / eleyip yarıştırıyor olmalılar gibime geliyor.
@alipektas; Ön eleme yapılıyor diye hatırlıyorum ama gayipten sesler duymuş da olabilirim.
herkes herşeyi bilmek zorunda değil. Ben 50 yaşındayım futboldan anlamam bana korneri sorsan bilmem ne olacak? CAhil miyim?