SilverStone'un "retro" kasaları Türkiyeye gelmiş. TeknoSeyir'de yayınlamak için temin etmeye çalışıyorum ama, bakalım...



SilverStone'un "retro" kasaları Türkiyeye gelmiş. TeknoSeyir'de yayınlamak için temin etmeye çalışıyorum ama, bakalım...



"Dijital Miras ve Arşiv Projesi: 2000 Öncesi Türkçe Eserler
Bu platform; sahaflardan, dijital ortamlardan ve gönüllü bağışçılardan derlenen, 2000 yılı öncesine ait nadir Türkçe çizgi roman, dergi, ses kaydı ve ansiklopedilerin dijital muhafaza alanıdır."
Muhtemelen başka başka yerlerde de bulunan şeyler olabilir ama yine de favorilere eklenebilir.
https://archive.org/details/@georgzavier

Neredeyse 15 yıldır sorunsuz kullanılan Google hesabının bugünkü sürprizi. Değişen hiçbir ayar yok, ama alışveriş edemiyorum.

Hava Temizleyici kullanan arkadaşlar,
Sağda solda biriken tozların birikmesini azaltıyor mu veya en azından geciktiriyor mu? Dağ başı açık alan, 400mt yan tarafta temel kazıyorlar. Toki yerleşkesi. Ortam haliyle tozlu yani evin içindeki tozu azaltacaksa alma niyetim var.
Model olarak Shark marka şu var 6k ₺ fiyata ama F/P tavsiyesi olan varsa ona da açığım.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DT7D6X21
Kahve arayışında olan var mı değerli TS ailesi? Eşimin bir kahve kavurmahanesi var. Eğer buralarda ilgilenen arkadaşlar varsa filtre kahve, espresso ve Türk kahvesi için yardımcı olabilirim. Genel bir talep olursa TS için bir indirim kampanyası da yapabiliriz. 🙂
#kahveseyir
Ekleme: Bu kadar ilgilenen olacağını düşünmemiştim. TS özel fiyatları eklendi. Çekirdekler ile ilgili sorularınız olursa buradan seve seve yanıtlarım 🙂
Ekleme: Talep üzerine ücretsiz kargo limiti TS için 750 liraya düşürüldü. Bu şekilde bir kupon tanımlanamadığı için 750-1000 lira arası siparişlerinizde ödediğiniz kargo ücreti iade edilecek 🙂


Tek tek Lego parçası satın almak için öneriniz var mı? Google arama sonucu değil, bizzat deneyim rica ediyorum.
#MightyDoom oynayanlar var mı? Bayadır sıkılmadan oynuyorum. Acayip sarıyor. Oynayanlar varsa ekran görüntülerini alalım. Allah'tan para harcama alışkanlığım yok. Yoksa batmıştık valla. 😅

Bu ayın sonunda ISS bir SSTV etkinliği yapacakmış. 26 Aralıkta başlayıp 31 Aralıkta sona erecek. İlgili arkadaşlara duyurulur. 73 #AmatörTelsizcilik

#tsamatörtelsizcileri #amatörtelsizcilik #AmatörTelsiz #telsiz
Belge almak ve amatör telsizci olmak için rehber
https://erkanercan.medium.com/2020-amator-telsizcilik-sinavi-ve-belge-islemleri-4fafcfce9433
TeknoSeyir Amatör Telsizciler Listesi
No-) Nick - Ad Soyad - Çağrı İşareti(QRZ) - Konum(QTH) - El Cihazı
Çok güzel bir hizmet. gnu/linux dağıtımlarını kurmadan deneyimleyebileceğiniz bir site: https://distrotest.net/
yavaş olsa da kullanıcı arayüzü konusunda fikir sahibi olmak için güzel bir araç.
dipnot: yavaşlık ciddiye alınmamalıdır. hdd yada özellikle ssd'de böyle bir yavaşlık gnu/linux dağıtımlarında söz konusu değildir.
Ekran altı yatık kasa güzelmiş. 5.25"likler sahte değildir, inşallah?
Ama yatık kasanın öndeki gri kısmına RGB koymamış olmaları yakışmamış (%50 gerçeklik, %50 ironi içerir).
Sürücü yuvaları sahte, dekor sadece.
@leventp: Hadi ya, moralim bozuldu şimdi. Madem retro, hakkı ile retro yap bari de değsin. Tüh, üzüldüm gerçekten 🙁 , yatık kasayı düşünebilirdim...
Çok güzel görünüyorlar
1 nisan şakası değilse çok güzel duruyorlar
Normalde yine bir küp kasa toplama hayalim var ama bu kasalar aklımı çelmeye başladı.