Temu virali mi var yoksa tüm fenomenler sırf izleniyor diye alışveriş yapıp hayrına mı video çekiyor?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 221 ziyaretçi, 115 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ikisi de mevcut. pahalı pahalı şeyleri ucuz diye gösteriyorlar 😀
vergi hariç fiyatlarını yazıyorlar uygun görünüyor
@cingibi ürünlerin piyasasına yeterince hakim olmadığınız için öyle geliyordur diye düşünüyorum. uygun fiyatlı ürün çok nadir denk geliyor. o da alt limit sebebiyle anlamsız kalıyor
pişman oldum paketim geldiğine, gelmediğinde umudum vardı en azından. çoğu çöp sahiden. youtube'a ise içerik olsun, izlensin, reklam geliri olsun diye bomboş videolar çekiliyor. tavsiyem şu; alacağınız ürünü trendyol'da arayın, varsa ve fiyat farkı fazla değilse yurtiçinden alın. kargoda haşat olmaz en azından. 16 parça üründen 5 tanesi işime yarar sahiden, o da niş bir ürün grubu, türkiye'de pek alıcısı olmadığı için satışı yok. yoksa duş başlığı aynı fiyata trendyol'da da var.
Bende kutu acilisi yapacağim
Ohoo, daha gümrük süreci var, 10 gün sürer 😀
Benim bugün geldi. Ürünler kaliteli fiyatına göre. Yarın atarım resimleri
Anladım yani herkes genel olarak ucuz/uygun olduğu için ilgileniyor sanırım. Ben biraz göz attım ama gerçekten çerçöp dışında elle tutulur bir şey göremedim.
Çer çöp şeyleri ne kadar abartıyor bazısı. İhtiyacı olmayan bir ürünü sırf ucuz diye almak ahmaklıktan başka bir şey değil.
Dün ilk kez alışveriş yapayım diye 200 liralık bir şey sipariş ettim. 2000 liraya tamamlamamı istedi. Bir türlü geçemedim kapattım.
Temu hepsine ücretsiz ürün gönderiyor ve para da verdikleri olabilir %95 böyle.
2000 liralık mal alsan ne kadar vergi çıkıyor mesela.
%30 2000 e yaklaşık 600 tl ekleniyor yani özetle orada 100 tl ye gördüğün ürünün sana maliyeti 130 tl
@cingibi az değil.
@daviance 2000 tl yi doldurmak için arada lüzümsüz şeylerde alıyosan maliyet dahada artıyor. tek avantajı normalde yurtdışından 5 ürün alma hakkını delerek tek kargoda tüm ürünleri göndermeleri