Mart ayı boyunca bir deney yapmak istiyorum o yüzden bu gece itibari ile Gani tarifesine geçiş yaptım. Gani tarifesinde GB kavramı bulunmuyor, yani ne kadar data kullandığınızın bir önemi yok, önemli olan ne kadar dakika internete bağlı kaldığınız. Ben Gani M tarifesine geçtim dolayısıyla bu tarife bize 750 dakika ve 100 sms sunuyor. Aramalar için de aynı dakikadan düşüyor, ben diğer hattımdaki paketin süresi bitene kadar konuşma yapmayı düşünmüyorum. Whatsapp gibi arkaplanda çalışan uygulamalar için 1 dakikada 100 KB'dan düşük bir kullanım olursa onu saymayacağını söylüyor. Her gün akşam saat 20:00 civarında ne kadar data kullandığımı dakika ve gb cinsinden, ne kadar konuşma yaptığımı ve ne kadar dakika kaldığı hakkında yazıyı her gün güncellemeyi düşünüyorum (Tabi mümkün olduğunca). İncelemek isteyen varsa tarife sayfasına buradan gidebilir.
27 Şubat 2018 - 23:00
İnternet kullanımı: 0 DK - 0GB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 750 DK

28 Şubat 2018 -- 21:55
İnternet kullanımı: 64 DK - 975 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 686 DK

1 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 176 DK - 376 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 510 DK
2 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 84 DK - 134 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 426 DK
3 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 16 DK - 11 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 416 DK
Bugün dışarı çıkmadığım için wifi'dan takıldım o yüzden çok kullanmadım, muhtemelen yarın da aynı olur.
4 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 0 DK - 0 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 416 DK
5 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 108 DK - 86 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 308 DK
6 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 0 DK - 0 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 308 DK
7 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 89 DK - 105 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 219 DK
8 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 114 DK - 130 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 105 DK
9 Mart 2018 -- 23:59
İnternet kullanımı: 105 DK - 118 MB
Konuşma: 0 DK
Kalan DK: 0 DK

Deney bitti, pek başarılı olmadı gibi. Kullanırken kendimi çok fazla sınırladığımı fark ettim ki buna rağmen 750 dakika 11 gün anca yetti. Yukarıda ekran görüntüsünü paylaştım tamamını okumak yerine göz atabilirsiniz. Benden daha çok kullanan birisi için belki değebilir. Siz ne düşünüyorsunuz, değer mi ?
Hayırlı olsun. TS vesilesiyle güzel bir grup toplandı ve başarılı bir girişim yaptı #HaftalıkGündemeMalzeme
@orcun Biz teşekkür ederiz bunu paylaştın haberimiz oldu ve böyle küçük bir organizasyona vesile oldun. O çocuğun bunu görünce yaşayacağı sevinci düşünmek bile yetiyor. :))
Ellerine sağlık, vesile olduğun için teşekkürler 🙂
Kardeş asıl biz teşekkür ederiz. Senin bu duyarlılığın sayesinde bu işe katkımız olabildi.