İçinden steam key de çıkıyormuş.
Ben kılıf kullanmayı sevmediğim için bunu almıştım tavsiye ederim
https://s.click.aliexpress.com/e/zc5ojLa
Ben geçen sene kendime ve kardeşime aldım kullanımda herhengi bir sorun çıkarmadı kardeşimde bende memnunuz pili benim kullanımımda bir günü çıkarıyor. Tek sorun yeni android sürümünü almayacak olması. Ben de 2-3 sene kullanmayı planlıyorum ancak kullanımdan sıkılır ve ya eskidiğini düşünürsem 49€ ya Sailfish X' e geçebilirim.
Windows phone dan sonra androidde ilk başta SwiftKey kullandım ama alışamadım sonra Gboard'a geçtim. Windows phonedaki kaydırarak yazma şekline en yakın Gboard geldi bana
2 ay önce Şoktan 20₺ almıştım aynsını pili çok iyi değil idare ediyor ama sesi fiyatına göre iyi
@umtk haklısın daha ucuza alabilirdik arkadaş çok acele etti o yüzden aklımıza gelmedi
4 ay önce bende aynı değişimi yapmıştım. 5800 çok temiz kullamışşın ben de 5 sene kullandım ama bu kadar temiz değildi. Hayırlı olsun
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aynı ürün diğer sitelerde daha ucuza bulunuyor.
https://www.morhipo.com/bienwood-bie-6001-ahsap-cocuk-masa-sandalye-takim/26951379/detay