6 senenin ardından yeni telefonum, tercihim elbette Nokia kalitesi oldu yeniden.
Lumia 925

6 senenin ardından yeni telefonum, tercihim elbette Nokia kalitesi oldu yeniden.
Lumia 925

Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
hayırlı olsun
Teşekkürler 🙂
Şu an sayıları iki, Steam ve Enpara
Yalnız Teknoseyir'in Podcast'ini bulamadım, pod yayınları uygulamasında :/
Teşekkürler, Bu haftaki gündemi buradan dinleriz
Az önce yollamıştım 😉
Herkese Windows Phone öneren ben nihayet sahibi de oldu 🙂
Hayırlı olsun Windows Phone'a hoşgeldin 😀
Hayırlı olsun.
Şarjı bittiğinden telefonunun kapandığını neredeyse hiç hatırlamam 5800 için, tek çizgide kalırdı her daim Bug'a girmişcesine 🙂
bu 5800 dan iyi mp4 player oluyor tavsiye ederim 😀
4 ay önce bende aynı değişimi yapmıştım. 5800 çok temiz kullamışşın ben de 5 sene kullandım ama bu kadar temiz değildi. Hayırlı olsun
Ekranın özelliğini bilmiyordum, bastırmatik deniyor demek. Bende sizin aksinize çok hoşuma gitmişti, eldivenle rahat kullanılmasının yanında hemen her cisimle ekran kontrolü ince telefonlara kıyasla gururlu hissetmeme sebebiyet oluyordu 😀
Şimdi Lumia da denedim de yine kalemin arkası işlevsel 😉
Bende de kenarda bir 5800 var. Atmaya da satmaya da kıyamıyorum. Çok fonksiyonlu. Yapmadığı iş yok. Bir gün bir işe yarar belki.