İsmail Abi @yabancakali 08 Ocak 2015 - 00:45 #CepTelefonuFotoğrafçılığı LG G3 Trabzon/Akçaabat BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 18 İsmail Abi @yabancakali hee öyle ya japon şeysi gibi 😀 08 Ocak 2015 - 00:47 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali bizde japon derler 😀 08 Ocak 2015 - 00:49 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban Bana çok yakınmışsın İsmail abiii 😀 08 Ocak 2015 - 00:50 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali sen nerde oturuyosun ki ? 08 Ocak 2015 - 00:52 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban Yol üzerindeki Mavi outletin üst sokağında apartta kalıyorum 08 Ocak 2015 - 00:58 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali valla mı orda apartmı varmış senden duyuyom 17 senedir burda oturuyorum 😀 08 Ocak 2015 - 01:02 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban 😀 Bu sene açılmış ben de yeni geldim buraya 08 Ocak 2015 - 01:13 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali nerde o tam olarak merak ettim bak gülbaharhatun kolejinin arkasında mı? 08 Ocak 2015 - 01:20 Yanıtla Beğen Mustafa Kurban @mustafakurban Aynen gülbaharatunun arkasında kerestecinin karşısında 08 Ocak 2015 - 01:41 Yanıtla Beğen Alptekin @alptekinck Oo hemşehrim 08 Ocak 2015 - 01:22 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali sende mi trabzondasın 😀 08 Ocak 2015 - 01:23 Yanıtla Beğen Alptekin @alptekinck Baba maçka anne akçaabat, ben balıkesir. Kütahyada okuyorum vatan 61 ama yani 😀 08 Ocak 2015 - 01:30 Yanıtla Beğen 1 emre Gumrukcu @emregumrukculg Sezai abi adamdır kardeşim şanslısın 🙂 08 Ocak 2015 - 02:02 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali sezai abi? 08 Ocak 2015 - 02:09 Yanıtla Beğen emre Gumrukcu @emregumrukculg Mustafaya bu apartın sahibi 08 Ocak 2015 - 02:11 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali valla nereyi dediğini anlamadım ama bizimki ev 😀 08 Ocak 2015 - 02:14 Yanıtla Beğen emre Gumrukcu @emregumrukculg Yandaki şarküteri çok iyi ama 🙂 08 Ocak 2015 - 02:16 Yanıtla Beğen İsmail Abi @yabancakali hee balatı diyosun o adam cidden iyi adam 08 Ocak 2015 - 02:16 Yanıtla Beğen İptal
hee öyle ya japon şeysi gibi 😀
bizde japon derler 😀
Bana çok yakınmışsın İsmail abiii 😀
sen nerde oturuyosun ki ?
Yol üzerindeki Mavi outletin üst sokağında apartta kalıyorum
valla mı orda apartmı varmış senden duyuyom 17 senedir burda oturuyorum 😀
😀 Bu sene açılmış ben de yeni geldim buraya
nerde o tam olarak merak ettim bak gülbaharhatun kolejinin arkasında mı?
Aynen gülbaharatunun arkasında kerestecinin karşısında
Oo hemşehrim
sende mi trabzondasın 😀
Baba maçka anne akçaabat, ben balıkesir. Kütahyada okuyorum vatan 61 ama yani 😀
Sezai abi adamdır kardeşim şanslısın 🙂
sezai abi?
Mustafaya bu apartın sahibi
valla nereyi dediğini anlamadım ama bizimki ev 😀
Yandaki şarküteri çok iyi ama 🙂
hee balatı diyosun o adam cidden iyi adam