Vodafone Gani M Tarifesi Deneyi (Güncellenme Tarihi 10.03.2018)

Mart ayı boyunca bir deney yapmak istiyorum o yüzden bu gece itibari ile Gani tarifesine geçiş yaptım. Gani tarifesinde GB kavramı bulunmuyor, yani ne kadar data kullandığınızın bir önemi yok, önemli olan ne kadar dakika internete bağlı kaldığınız. Ben Gani M tarifesine geçtim dolayısıyla bu tarife bize 750 dakika ve 100 sms sunuyor. Aramalar için de aynı dakikadan düşüyor, ben diğer hattımdaki paketin süresi bitene kadar konuşma yapmayı düşünmüyorum. Whatsapp gibi arkaplanda çalışan uygulamalar için 1 dakikada 100 KB'dan düşük bir kullanım olursa onu saymayacağını söylüyor. Her gün akşam saat 20:00 civarında ne kadar data kullandığımı dakika ve gb cinsinden, ne kadar konuşma yaptığımı ve ne kadar dakika kaldığı hakkında yazıyı her gün güncellemeyi düşünüyorum (Tabi mümkün olduğunca). İncelemek isteyen varsa tarife sayfasına buradan gidebilir.

27 Şubat 2018 - 23:00

İnternet kullanımı: 0 DK - 0GB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 750 DK

 

28 Şubat 2018 -- 21:55

İnternet kullanımı: 64 DK - 975 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 686 DK

 

1 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 176 DK - 376 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 510 DK

 

2 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 84 DK - 134 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 426 DK

 

3 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 16 DK - 11 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 416 DK

 

Bugün dışarı çıkmadığım için wifi'dan takıldım o yüzden çok kullanmadım, muhtemelen yarın da aynı olur.

 

4 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 0 DK - 0 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 416 DK

 

5 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 108 DK - 86 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 308 DK

 

6 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 0 DK - 0 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 308 DK

 

7 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 89 DK - 105 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 219 DK

 

8 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 114 DK - 130 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 105 DK

 

9 Mart 2018 -- 23:59

İnternet kullanımı: 105 DK - 118 MB

Konuşma: 0 DK

Kalan DK: 0 DK

 

 

Deney bitti, pek başarılı olmadı gibi. Kullanırken kendimi çok fazla sınırladığımı fark ettim ki buna rağmen 750 dakika 11 gün anca yetti. Yukarıda ekran görüntüsünü paylaştım tamamını okumak yerine göz atabilirsiniz. Benden daha çok kullanan birisi için belki değebilir. Siz ne düşünüyorsunuz, değer mi ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Tüm blog yazılarını gör