Şu linkteki ürünü bastırmak istiyorum ancak 3d baskı hakkında hiç bir fikrim yok, nerede yaptırabilirim, nasıl olur, var mı bilindik güvenilir bi site falan acaba fiyat alıp bastırayım.

https://www.thingiverse.com/thing:4251849

USB handbrake by SimRacerFR

You will need to print : 1 bloc complet 2 écarteurs levier 1 fixation levier 2 fixation potentiomètre 1 goupille 1 levier 1 piece potentiomètre The pieces aren't in the right printing direction,...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#SistemTavsiyesi aşağıdaki sistemi alacak kardesim f/p yapmaya calistik, ekran kartı var rtx2060. Sizce nasıl?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 13

Şu PlayStation Store'dan oyun almak ya da para eklemek işkence resmen ya ne zaman oyun almak istesem ya ödeme başarısız diyor ya başka bişey. Şimdide kart bilgilerinizi kontrol edin diyor, farklı kartlar denememe rağmen de sonuç değişmiyor. #Playstation

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu soruna bi çözüm bilen var mı acaba? Kardeşim bir gündür m2 sata ssdye sıfırdan windows kurmaya çalışıyor bi çok hata aldı ama en çok bu çıkıyor karşısına. Birçok seyi denedik internetten ama çözüm bulamadık.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 41

Merhabalar, masaüstü pc de kullanmak için bir usb wifi adaptör arıyorum. Şu an elimde tplink wn8200nd v1 olanı var ancak ne yaptiysam win10 daki kopmaları çözemedim. Kopma sorunu yaşamayacağım bir ürün önerebilecek var mı? ya da kopma sorununa yardımcı olabilecek biri?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10

Bir süredir tv araştırıyorum, kafalar iyice karıştı. Max 5000 TL bütçem var, hangi tv ye baksam mutlaka bir problemi var panelinde. Yok mudur bu konuda bi tavsiyesi olan, al şu tv yi filmini, dizini gönül rahatlığıyla izle diyecek olan? Bu arada tercihim 55 inç.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#CepTelefonuFotoğrafçılığı #SamsungGalaxyNote5

BeğenFavori PaylaşYorum yap

arkadaşlar eve ikinci bi internet nakli yaptırdık ancak TT binanın ankastresinde bize kabloyu gösterdi buna baglatcaksiniz biz karismiyoriz dedi. simdi bende asus dsl n 16 vdsl modem var. gorevli cat 5 kablo baglayabilirsiniz dedi ama modeme takilacak ucum ne olmasi gerekiyor onu cozemedim. ethernet kablosu olmayacak anladigim kadariyla.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

şu battlegrounds diye bi oyun var ya arkadaşlar, kardeşim soruyor laptopta gtx850m ile nasil oynanir diye. deneyimleyen var mi denk bir kartla veya fikri olan?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7