Dil kursunda 12 kişilik sınıflarda uyguluyordum ve ortalama 1 yılda öğrenciler iyi seviyelere geliyorlardı. Ancak MEB bünyesindeki 30 küsur kişilik sınıflarda bu yöntemi kullanmak pek olası değil maalesef 😅
Dil kursunda 12 kişilik sınıflarda uyguluyordum ve ortalama 1 yılda öğrenciler iyi seviyelere geliyorlardı. Ancak MEB bünyesindeki 30 küsur kişilik sınıflarda bu yöntemi kullanmak pek olası değil maalesef 😅
Okul tercih ederken meslek lisesi ve 1den fazla kontenjanı olan okulları yazarsanız, atanamam dediğiniz yerler gelebilir. Genelde tercih yapılırken okul kontenjanı göz ardı ediliyor. Ben bu şekilde 2. Tercihime atanmıştım.
Hayırlı olsun. Ben de geçen burda sormuştum eşime alacağım diye. iPhone 12 nin aylık ödemesi 7k olunca s20 fe aldım ama 256lik olanı da hemen hemen bu fiyatti ben 10.470 e aldım sanırım hb den.
iPhone 6s plus'ı iPhone 7 çıktığın da çat diye almıştık valla ya ama işte bende biraz 11 almazdım diyenler gibi düşünüyorum, 11 eski kaldı biraz artık gibi geliyor.
20yi veren...😂 Bana kalsa hiç biri alınmaz bu fiyatlara ama illa biri alınacak işte mecbur. S21 iPhone 12nin yarı fiyatı nerdeyse.
Kendi de bu modellere bakıyor da ondan buraya sordum. Şu an iPhone kullanıyor diye yoksa iPhone alır geçerdim ama kendi de kararsız 😅
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar. Para annemden geliyor ki aslında benim paramı yine bana yolluyor gibi bir şey aslında durum. Anladığım kadarıyla aile olduğu içinde bir sıkıntı yok.
Bugün bankadan hala aynı işi mi yapıyorsunuz diye bildirim gelince iskillendim bende
Geçen bir arkadaşa daha önermiştim, Vichy dercos serisi, bende aşırı egzama ve kepeklenme vardı, kullanmaya başladığımdan beri kepeklenme olmadı.
Hocam Vichy dercos şampuan denediniz mi? Ben de kepek, egzama, kaşıntı vs. Kalmadı kullanmaya başladıktan sonra.
Elde çamaşır yıkamadan önce tasarruftaki son kalem bilgisayar, onu kapatmakta bu işi çözmezse, bir sonraki post "elde çamaşır nasıl yıkanır?" Olabilir😅
Tiguan biraz ağır olduğu için diğer kasalara göre daha fazla yakıyor gibi. Golfte falan denk gelirse güzel olabilir aslında.
Aslında aralarında en donanımlı olup en ucuz olan o, ama işte o "zor satılır" düşüncesi benimde kafamı kurcalıyor.
@alptekinck bi baktım platinum olanlara da, bazıları bi PC parası neredeyse, aşağıda arkadaş rm650x yazmış, sorduğum modelin bir üstü 750 TL ye buldum aslında Gold sertifikalı, modüler.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
50 tane satıcıya denk geliyorum, her biri için farklı yorum var. Sırf güvenilir ithalatçı için bir miktar fazla vermeyede raziyim yani