Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!
Ürün Linki: https://www.mi.com/tr/product/xiaomi-17t/
Telefon alanında ilerleyişini kararlı şekilde sürdüren Xiaomi, kısa süre önce Xiaomi 17T ve 17T Pro modellerini tanıttı. Bugün, firmanın Xiaomi 17T modeline göz atıyoruz. Mediatek işlemcisi ve 12GB bellekle gelen 17T, fotoğraf alanında da hayli başarılı iş çıkartıyor.










ilaç gibi geldi. Keşke daha çok cihaz gelse LP de anlatsa bize.
Sırada bir Xiaomi cihazı daha var.
50 küsür bin şayomi ye vermem ben şahsen.
Bunlara malum yoldan kayıt oluyor abi pek TR garantili alan yok zaten
@mucahitkose Sen yetkili bi abiye benziyorsun Mücahit abi. Bu işlerde herhangi bir sakatlık oluyor mu? Şebeke uyumsuzluğu, aşırı pil tüketimi vs.. Yurtdışı kayıt bedeli aslında bir yurtdışı cihaz getirme yasağıdır, artık bu noktada etik aranmaz.
Malum kayıtlısı 30 bine bulunuyor.
@erdincb Server kayıt işini araştırın hocam bir nevi servis yazılımı ile im** kaydı yapılıyor global cihaz olursa şebeke problemi falanda olmaz facebook gruplarında dönüyor bu iş oralara bakın.
@erdincb o tür bir ise girdiginizde hangi cihazi aldığınıza cok dikkat edin. Çin anakarasi icin olanlarda google maps yok, bildirimler cok gec geliyor band 20 olmadigi icin sebeke sorunlari vs. Ha ayrıca Çin'de e-sim yasak.
Bunlara rom atiyorlar mesela. Bildirim ve google maps geliyor ama band 20 bir donanım. Yoksa yok. Bunlar ucuz cihazlar ve romlanip satiliyor. Çin anakarasina bulasmayin. Alıp kullanan cok ama sıkıntılı. Mal gibi aldik anlamadim demiyorlar sorun yok diyorlar
Aynı ürünün global'i var mesela. Onlarin plakalisinda sorun olmuyor. Ama global oldugunu nerden bileceksin? Cihaz kodunu iyi arastiracaksin. E-sim varsa %99 globaldir vs. Alınmaz demiyorum ama cok dikkat et. Kaziklanma.
Ben face gruplarindan cok aldim, 1 kere de dolandirildim. Dikkat et. Büyük sehirdeysen telefoncudan almak daha iyi. Uzaktan yapanlar da var baglanip 2dk'da hallediyorlar sim isini ucreti mukabili.
@afsintekin valla satan kişi global der geçer, sakat iş.
9t den bu yana 8 model mi olmuş şimdi?
Bakmak lazım 16 serisini pas geçtiler öncesinde başka öyle var mı diye
9T serisi efsaneydi. Ben de Pro olanını pili tükenene kadar çok güzel şekilde kullanmıştım.
Bunun da kamerası çok iyi ama galiba oppo ya da vivo alacağım. bir sonraki telefonumda tek geçerli kriterim kamera olacak.