Hijyen Sertifikası Alma - E-devlet onaylı (İşe Giriş İçin Gerekli)

Hijyen Sertifikası Alma - E-devlet onaylı

İşimiz Temiz Projesi Konaklama Sektöründeki Mikro İşletmeler İçin Hijyen Eğitimi (Uzaktan Eğitim-Eş Zamansız)

 

Evet geldik yeni bir saçmalığa, şunu ilkokulda öğretip direk yetkinliklerimize işlenmesi gereken şeyi biz bu sene yapıyoruz. Düne kadar olmayan ama bu gün ve gelecek seneden itibaren zorunlu olacak bir sertifika. Niye ilkokul diyorum, çünkü bildiğin toplum içinde nasıl davranılır, el yüz nasıl yıkanır, mikroplar, covid, çalışırken nelere dikkat etmeli, saygı gibi basit konular var. Bir de ilk 20-30 saniye aynı reklamı görmek can sıkıcı. Bana hiç bir şey katmayan ve kimseye de bir şey katmayacak bir program. Şezlong arasında 2m olacakmış, yemek masası arasında en az 1m olacakmış falan 😀 Müşteriyle konuşurken eller cepte olmayacakmış 😀 sana ne olum? Benim eller hep cepte, bir Türkiye'dekiler mal mal yorumluyor. Mekanın sahibi benim eee karşıdakine eğilecem sebep? Neyse gelelim faydalanmak isteyenlere

 

Site:

https://hemba.gov.tr/egitim-detay/isimiz-temiz-projesi-konaklama-sektorundeki-mikro-isletmeler-icin-hijyen-egitimi-41

Bu siteye gidiyorsunuz. gov.tr dir başka yerlerden girerken dikkat edin lütfen.
Sağdaki e devlet ile giriş yapa tıklıyorsunuz. E devlet ile giriş yapıyorsunuz.
Solda Kişisel Bilgiler var, o kısımları kendinize göre doğrulayıp SORGULA diyorsunuz ve profiliniz onaylanıyor.

 

Ardından yukarıdaki linke tekrar tıklayın ve sağdaki eğitime katıl butonuna basın. Kursa kayıt işlemini onaylayın ve eğitim içeriklerini izleyin. Malesef atlanmıyor, arka plana atılmıyor. En basit yöntem ya dinleyeceksiniz ya sesini kapatıp ders içeriği tamamlanacak. ders bitmeden bir sonrakine geçiş yok. O yüzden sonuna kadar bitmesini bekleyin. En sonda sınava gireceksiniz ve bu eğitim içeriğinden sorular çıkacak. Min. %50 doğru cevap ile geçeceksiniz. En hızlı yöntem ChatGPT ile sınava girmek tabi %100 doğru cevaba ulaşamayacaksınız. Ancak sınavı geçeceksiniz.

Sınavı geçtiğinizde kendi edevletinize girip çalışma hayatıma tıklayıp alttaki YETKİNLİKLERİM başlığına basarsanız açılan sayfada kurstaki sertifikanız işlenmiş olacak. Bir iş yeri/Kurum talep ederse buradan bu belgesinin onaylı çıktısını alıp sunabilirsiniz.

 

NOT: Bu belgeyi kesinlikle alın, yavaş yavaş bütün sektör için zorunlu olacak gibi. İşe giriş için aranan kriterler için şart olacak gibi. Bir diğeri de ilk yardım sertifikası, muhtemelen bütün sekterler için zorunlu hale gelecek, iş yeri başvurularında bu belgeleri sizden isteyeceklerdir. Tabi ilk yardımı şimdilik kurum kendi aldırıyor ama ileride kişisel olarak alın denilebilir. AnaSayfada da bir sürü eğitim içeriğine ulaşıp belgeleri edevletinize ekleyebilirsiniz. Lazım olur

 

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ozeba @ozeba

    Toplumda elini yıkamayı bilmeyen o kadar çok insan var ki bence tüm vatandaşlara gğncelleme eğitimi olarak zorla izlettirilip uygulama sınavı yapılması lazım, geçemeyeni vatandaşlıktan atıp hindistana gönderme cezalı😄😄

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 24

Hangi yazılım dili ile baslamalıyım ? Udemy üzerinden aktif satın almış olduğum Python ve Android ile yazılımcıligi adlı iki farklı eğitimim var. Bir yerden başlamak istiyorum ama kararsızım genelde başlangıç için Python doğru seçim demişler ama forumda ki değerli üstadlarin yorumları benim için önemli daha öncesinde hiç yazılım bilgim yok tam olarak nereden baslamaliyim? Öneri ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler
Edit : Tüm yorumlar için herkese teşekkür ediyorum kafamda bazı şeyler şekillendi şimdiden araştırmalara devam Edip öyle karar vereceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 14

Ülkemizde feci oranda, niyet okuma ve bunun üzerinden itam etme hatta yargılama hadsizliğine başvurma problemi var. Tartışma ahlakıymış vs. hakketire zaten... Aslında kanunen suç olan şeyler tam tersi değilmiş gibi davranılıyor. Kendi yazdıkları kanunlara uymaktan aciz bir güruhun içindeyiz...

Bu bağlamda madem gündemde #n11 meselesine ufak bir not düşmek isterim; kapitalist olan ve para kazanma derdi dışında pek de ahlaki çizgisi bulunmayan bir şirketin böyle göndermeler yapma riskine girmeyeceği bariz, o pop şarkısıyla(sirenler) ilişkilendirdiği açık olmasına rağmen bu kadar saldırmaya ve itam edilmeye çalışılması algılardaki obsesifliği bir kez daha ortaya koydu. Aynı obsesyonu malesef muhafazakarından kemalistine her kesimde birbirine benzer şekilde çokça görmek mümkün. Eğitim sistemiyle şunla bunla milletin sağlıklı düşünme ve yargılama yetisi törpüleniyor malesef, sağlıksız bir zihin yapısı içinde yüzüyoruz biz de...

Velevki gerçekte vefata ilişkin bir gönderme ilişki kurulmuş olsun ancak bunu profesyonelce hukukuna uydurarak yaptıkları için(ki öyle bir şey olmadığı bizzat kendilerince doğrulandı((bu bile birilerini kesmedi illa ipe çekecekler 🙂 ) ), bu durumda bile ortada hakaret olmadığı için, kanıtlanabilir bir aşağılama sözkonusu olmadığı için, teknik olarak itham edilen tarafa karşı delil getirilemediği için itham edenler yargılanırdı. Hukuk bunu gerektirir. Hukuku takan mı kalmış gerçi...

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Alba Fold Katlanabilir ve Elektrikli Bisiklet

Bisiklet konusunda her zaman bilgisine baş vurduğumuz Enes Şensoy yeni bir bisikletle kaşımızda. Alba Fold'un hem katlanabilir hem de elektrikli bisikletini inceliyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 71
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şimdi hakem heyetinden geldim. Reddedilmiş. Çıkan raporu 5-10 saniye görme imkanım oldu. Gördüğüm kadarıyla telefon tamir edildi falan demişler. Benim seçimlilik haklarımdan iade hakkıma hiç dikkat etmemişler. 🙁

Gel şimdi servisle uğraş. Telefonu istiycemde gelecekte..

Birde bimerden iş yapmıyorlar diye şikayet edince çok meşgulüz diye cevap veriyorlardı. Sadece 1 memur var diğerleri araziye uyum sağlamış. 2 kişide sigara içmek yasak kağıdının altında sigara içmekle meşguldü.

Ondan sonrada bik bik öterler thh var başvur paranı geri alırsın diye. Al başvur 4-5 ay bekle ondada red çıksın. Memurların kanunlardan haberleri yok. Banane telefonun tamir edilip edilmemesinden. Ben devletin bana verdiği iade hakkımı kullanmak istiyorum. Ondan sonrada firmalar tüketiciyi takmıyor diyorlar. Sanki devlet takıyorda.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Murat Gamsız ile Tüketici Hattı 🙂
https://twitter.com/Gamsizm/status/978323928312680448
#garanti

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Linux dağıtımı yüklediğimde enin sonunda kurduğum yazılım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Linux filan hikaye bsd en iyisi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 17