https://www.cimri.com/klavye-mouse/en-ucuz-asus-tuf-gaming-m3-rgb-optik-gaming-mouse-fiyatlari,694286809

Satılık #180 TL 15-20 günlük filan 1-2 saat kullandım kutusuna koydum acayip küçük elime, itopyadan almıştım.

Asus TUF Gaming M3 RGB Optik Gaming Mouse Fiyatları ve Modelleri

Asus TUF Gaming M3 RGB Optik Gaming Mouse modelleri avantajlı seçenekler ile Cimri.com'da! Asus TUF Gaming M3 RGB Optik Gaming Mouse modellerinin özelliklerini Cimri.com'da detaylı olarak incele...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kendi paramla ne alsam annem ve babamdan ana avrat çok ağır küfürler yiyorum amk, 23 yaşındayım kendi paramı gençliğimde istediğim gibi harcamıcaksam niye yaşıyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 47

İşe giderken hergün serviste ferdi tayfur, orhan gencebay, müslüm gürses, keder dolu rakı masasında bardakları ve kafaları kırdıracak şarkılarından ‘’ANC sayesinde kurtuluyorum, teşekkürler ‘’ANC’’ seviyorum seni 🙏🙏🙏

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu tarz eşofman altı yada yazlık pantolon alabileceğim tavsiye ettiğiniz biryer var mı? İnternetten alcam yada link atar mısınız

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#SATILIK
Seasonic focus plus 650w full modüler 80+ Gold sertifikalı 10 yıl garantili PSU - #1200 TL
Samsung 860 EVO 250 GB - #600 TL
WD 1 TB BLACK 7200rpm HDD - #500 TL
Seagete 500 GB 7200rpm HDD - #150 TL

BeğenFavori PaylaşYorum yap

İphone 12 mini 256 gb mavi renk,çizik hiç yok ve kusuru yok kutu fatura var hepsiburadadan geçen sene temmuz ortasında aldım, alacak var mı veya ne kadara satmalıyım?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

..

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Size yaşadığım saçmalığı ve minibüs şoförlerinin çakallığını anlatıcam 3-4 km lik güzergah ve haftada 10 kez biniyorum 6-7 kez 4.5 TL alıyorlar bazıları ise 5 yada 5.5 istiyor aynı güzergah için eee diğer şoförler 4.5 istiyor hep sen niye 5 yada 5.5 istiyorsun diyince kendileri gibi bir kaç çakal arkadaşına telefon açıyor aslında 5.5 ama ben 5 alıyorum gibi ayak yapıyorlar, artık ses etmiyorum ve haram ediyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Atatürk'ün sigarası @syndicatedynamics

    Türkiye’de çok ciddi ahlak sorunu var 50 yaşındaki herifler gözümün içine baka baka yalan söylüyor

  • Ali Yatarkalkmaz @aliytrklkmz

    İnin. Böyle yaptıkça bu şerefsizlede prim vermek olacak. Bir sonraki dolmuş çok geç gelmiyorsa iyi abi dur ineceğim de.

  • deepL @deepl

    Ben geçen izmirde 3,4 km yere 7,5tl verdim. Beni de kazıkladılar sanırım.

  • KeLBoY @kelboy

    Bi gün Ankara'da Kızılay istikametine giden bi caddeden dolmuşa bindim arkadaşlar. Bayaa da trafikli bi gündü, böyle sallanan eski model yazılar olur ya, dolmuşun önünde de inanın belki 10 tane semt ismi yazıyo, girdim içerisi kalabalık, ayaktayım.. Kızılay ne kadar dedim, dolmuşçu "bu araba Gızılay'a gitmez, ne diye bindin, okuma yazman yok mu, gözün görmüyo mu" dedi.. Yaaa sabıırr, tam dayaklık hıyar, dedim 2 üniversite okudum, okuma yazmam var, gözlerim bozuk okuyamamış olabilirim, sağda ineyim dedim.. Dedi ki, parasını vereceksin. Daha dolmuşa bineli 15 saniye olmamış.. Dedim sağda dur beni deli etme, artizlik yapma dedim, kavga mı istiyorsun dedim, sağda dur illet etme beni dedim, bu durdu, şoför kapısından indi, dolmuşun önünden geliyo bana doğru, ben de indim, millet ayırana kadar bunu güzelce bi dövdüm aeheah o da az değildi gerçi, iki üç tane sağlam yumruk yedim ama bunu yere yıktım, baktım diğer dolmuşçular korna filan çalıyo, çoğalacaklar. Hemen geçen bi taksiye atladım gittim.. O zamandan beri o güzergahtan hiç dolmuşa binmedim aehaeh Neyse bu da böyle bi anımdır..