Konu dışı ama geçen cigkofte kola yedim. 200₺ istedi!

Geldim bizimkilere dedim normal fiyat dediler ben en son hazırladığım kadariyla cebimizdeki bozuk paralarla cigkofte durum 🌯 yerdik. Şimdi en büyük para ile 💰

Birde en kötüsü çiğ köftenin tadı yok

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 17

Turkiyede insan iliskileri ölmüş Allah rahmet eylesin 🤲

Bayramda gelim dedim memlekete gelmez olaydım. İnsanlar birbirini yemek için can atıyor. 70 yasindaki adam 7 yaşındaki çocukla kavga ediyor. Çocuk bisikletle adamin motoruna çarptı bir kavga çıktı 40-50 kişi birbirine girdi.

Ne küçük küçüklüğünü biliyor ne büyük büyüklüğünü biliyor. Kimse kimse ile konuşmuyordu daha da kötü oldu.

Kurban hissedarları birbiri ile küfürlü konuşmalar tartışma falan oldu. Elimde olsa valla böyle bir ülkeye bir daha ayak basmak istemem. Toplum çürümüş bitmiş artık

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Distor @distor

    Milleti kötülemekten başka bir şey yapmayanlar var bir de. Türkler aleyhine propoganda yapıp duranlar. Yurtdışı görmesek yurtdışını cennet zannedeceğiz

  • TongYabguHan @tongyabguhan34

    Anne baba tarafından 1 tane akrabam ile bile görüşmüyorum. Düğün ve ölümlerde merhaba. Eşimin tarafı da uzakta Mersin’de. Senede 2 hafta gidiyoruz şu anda burdayım. Kardeşlerin arasında toprak zeytinlik vs tartışması bitmiyor davası mavası. Çekirdek aile candır hanım ve oğlumdan başkasını kafaya takmam. 2 kardeşiz babam 5 sene önce 60’a basınca malını paylaştırdı ileride o derttende kurtulduk.

Arora S2 Türkiye’de 500.000₺ kapıs kapis gidiyor. İngiltere’de 3,999 pound yüzüne bakan yok enteresan

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 11

beyler fark ettiniz mi artık soru soran kişiler sitede kalmamış neden?

cünkü gemini chatgpt gibi yapay zeka ürünleri sorunumuzu en ince ayrıntısına kadar çözüyor ücretli sürümleri var harika valla 😁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

Beyler yeni Akıllı bebeklerle evlenir miydiniz 😂

Çin’de yeni yapılan gerceksi yapay zekalı bebekler olay oldu. Sempozyumu yapılacakmış yakın zamanda. Duyumlarıma göre. 36v batarya ile calisiyor. İnsan ile aynı ten yumuşaklığına hatta mükemmel tene sahip.

Cinsel olarak muhteşem seviyede yazıyor. Uygulamadan kimlik doğrulama yapıyorsun. Yüz doğrulama yapmadan cinsel iliskiye girmiyormus 🔞

Sarılma modları var. Yapay zeka sohbet modları var. Sürahi ile su getirme fonksiyonları varmış. Beraber uyurken sarılarak ısıtma modu varmış ve istenilen saatte uyandırma ve istediğiniz sekilde uyandırma yapıyormuş.

Kadinlari da unutmamışlar. Erkek bebek var 1.85cm boyunda. Orgazm garantisi veriyorlar 🔞 masaj modu vb modları var.

Türkiye’ye gelse kızların bu egosu söner mi bilemedim şimdi 😂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 21

Beyler İspanya’da fiyatların turkiyeden daha uygun olması normal mi?

Arkadaşım var ispanyada. Uber eats’den sipariş veriyormuş. Bende fiyatlara bir bakayım dedim. Fiyatlar bunlar.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 23

Beyler sizde de yağmurdan sonra arabanın üstu çamur oluyor mu?

1 aydır aralıksız yağmur yağıyormuş, bugün arabadayken yagmura yakalandık az önce baktım çamur olmuş üstü. Bana bu hiç normal gibi gelmiyor ⚠️

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 9

Beyler Kosgep’i dolandiran kişileri cimere şikayet ettim. Bana gelen cevaba bakın!

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 7
  • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

    dosyayı aralarında sektirmişler, en son dosya elinde kalan birim cevap vermek zorunda kalmış, bizim meselemiz değil demiş

  • Ali Kılıç @alinux

    bu dolandırıcılar yüzünden gerçekten bişey yapacak olanlar yapamıyor

  • AB9 @sqn

    senin yetki alanında değilse cevap vermek zorunda değilsin, kimin yetki alanında olduğunu biliyorsan ona, bilmiyorsan başlangıç noktasına göndermek zorundasın. bak ticaret bakanlığı yetki alanında değil diye cimer'e geri paslamış, o bilmiyor mu senin yazdığın cevabı yazmayı? düzgün bir ülkede şu kural uygulanıp görev tanımını bilmemekten personelin işine son verilir ama...

    bu arada kosgep ne ya, kosgeb değil mi onun doğrusu? https://tr.wikipedia.org/wiki/KOSGEB

    sanayi ve teknoloji bakanlığı'na bağlı. bir kişi de internetten 10 sn ayırıp aramaya tenezzül etmemiş, memurlara birebir sorsan "çok yoğunum, her gün kaç tane cimer şikayetiyle uğraşıyorum" derler, yaptığı ya top çevirmek ya da bizim yetki alanımız değil demek.

  • cgdincer @cgdincer

    Teknoloji sanayi bakanlığındaki memur onay vermedikçe bu hibeler verilmez. O yüzden kimi kime şikayet edeceksin. Atı alan üsküdarı geçmiş

Beyler bu durum hiç zorunuza gitmiyor mu?
Burası kopyala yapıştır!

-Edirnede en güzel cigeri, köfteyi bulgarlar yiyor
-Kapadokya’da balona Japonlar, Almanlar biniyor
-Muğla’da koylarda ingilizler cirit atıyor
-Antalya’da sahilde Ruslar güneşleniyor
-Trabzon’da Rize’de en güzel yerlerinde Araplar alem yapıyor

Sen ise ay sonu nasıl gelir, taksitler yetişir mi? Mesai yapsam duze çıkarmıyor diye kendini parala!

Benim eski is yerinde bir arkadaşım var Muğla’yı karis karis biliyor desem yeri bir koyda yazliklari var her yaz 2-3 hafta gider kalirlar.

Demem o ki ülkenin en güzel yerlerini, ayricalikli seylerini yabancılara peşkeş çekmişiz. Bu durum benim zoruma gidiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 17

Beyler sırf Türk olduğum için yeni patron kasıtlı olarak işten kovdu. Moralmen çöktüm 😞 ne yapacağım bilmiyorum.

6 aylık vize ile gelmiştim buralara, eski patronum 1 yıllık uzatmıştı 3 yıl yapacaktı şirket politikaları gereği her sene uzatmam istendi dedi eyvallah dedim. Patron değişti. Yeni patron vizenin son gününe kadar uzatmadı 3 ay uzattı sebebini söylemedi ama muhtemelen yerime kimse bulamadı diye! sonra 3 ay geçti vize bitmeye 1 hafta kaldı.

Bugun bana teşekkür etti yerime bir İtalyan kız aldılar. 1 hafta vizem kaldı avukatlari falan arayacağım birazdan ne çıkar bilmiyorum…

====Güncelleme============

AVUKAT aracılığı ile dil kursu satın aldım vizem 6 ay daha uzadı…

BeğenFavori PaylaşYorum yap