Arora S2 Türkiye’de 500.000₺ kapıs kapis gidiyor. İngiltere’de 3,999 pound yüzüne bakan yok enteresan

Arora S2 Türkiye’de 500.000₺ kapıs kapis gidiyor. İngiltere’de 3,999 pound yüzüne bakan yok enteresan

Son bir saat içinde 217 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
resimdeki nesnenin hiçbir yerde kapış kapış satıldığını düşünmüyorum. ayrıca ingilterede 3250 pounda a3 varken niye bunu alsınlar ki ? bunun neresini enteresan bulduğunuzu anlamadım açıkçası.
para yok, doğal bişey yani...
İngiltere'de 4.000 paunda aracın kralını alırsın ya bunu kim ne yapsın?
Amaci karbon salınımını azaltmak
@hasan-yuksel karbon salınımı bunun gibi hilkat garibeleri ile azalmaz.
Bizim komşu da aldı bunun da yarımlığı. 1 kişi zor sığar. Geçende yer bulamamış bizim kapının girişine koymuştu. Yer olunca 3 kişi taşıdık boş yere 🙂
Avrupa çok bozdu
Ben ilk defa resimde gördüm. 500 bine de bayağı iş gören araba alınır.
100 bin olsa alırım
Vergisi 200.000₺ 🤣
Bu tiplere bende 100 bin den fazla vermem