Geçen yıl mayıs ayında annemin kanser olduğunu öğrenmiştik.Bugün itibariyle kanseri yendi çok mutluyum 🙂
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Gözünüz aydın 🙂
Allah tekrarını yaşatmasın. İllet bir hastalık.
Cidden öyle hocam haberi aldığımız ilk anda dünya başımıza yıkıldı sanki.Cerrahpaşada tanıdıklarımız var yoksa randevuyu 2026 başına veriyorlardı.
Gecmis olsun, en korktugum hastalik su hayatta.
Teşekkürler hocam cidden çok özellikle ilk zamanlar epey zorlandık.
Ne mutlu.
Gecmis olsun ..
Geçmiş olsun dicem de geçmiş zaten. Gözünüz aydın diyeyim 🙂
Tebrik ederim kardeşim Allah annene uzun ömürler bol gülücükler nasip etsin insallah.
Çok sevindim annenizle mutlu huzurlu uzun ömürleriniz olsun
Cok geçmiş olsun 🙏🏻
Gözünüz aydın
Allah sağlık versin
Geçmişler olsun
Go
Çok geçmiş olsun. Hayırlı olsun 🙂
Geçmiş olsun. Çok sevindirici bir haber. Herkesin sevdiklerine uzun ömürler dilerim.
Gözünüz aydın.
Geçmiş olsun. Cümlenin sonunu getirirken tedirgin oldum🙂.
Geçmiş olsun. Gözün aydın. 🙂
Geçmiş olsun, gözünüz aydın sağlıklı günler dilerim.
Mutluluğunuz daim olsun.
Sağlıklı uzun ömürlere inş kardeşim.
Harika dostum
Allah sıhhatını daim etsin inşallah
Geçmiş olsun. Çok sevindim umarım hep saglıklı olur kendisi.
Geçmiş olsun hocam, birlikte uzun ömrünüz olsun ☺️
Böyle haberlere seviniyorum.geçmiş olsun.Allah uzun ömür versin.
Geçmiş olsun. İnşallah bir daha tekrarlamaz. Dikkat edin.
Çok sevindim birlikte uzun, mutlu bir hayatiniz olsun.
O kadar kıymetli ki bu yazdığınız, sizin adınıza sizin kadar olamasa da çok ama çok sevinim.
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun hocam. Düzenli olarak 6 ayda bir kontrole gidecek sanırım değil mi?
Evet hocam zaten kız kardeşim 1. evrede çok erken farketmiş.Önce 12 seans kemoterapi aldı.Çok ufak bir ameliyat sonrası 20 seans ışın tedavisi gördü şuan tamamen kurtuldu şükürler olsun.
Bu çok güzel bir haber.İnşallah diğer insanlar da yener. Kanser nedeni ile babamı kaybettim.sizin adınıza sevindim.
Başınız sağolsun hocam mekanı cennet olsun babanızın.
gecmis olsun, sizin adiniza cok sevindim
benzer durumlardan gecmis biri olarka sevincinizi cok iyi anliyorum
Çok geçmiş olsun, Yaradan tekrarından korusun...
Geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun, darısı başımıza inşallah.
Geçmiş olsun, süper haber
İyi dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar.Umarım kimse bu lanet hastalığa yakalanmaz.
Geçmiş olsun inşallah başınıza gelmez. Ne kanseriydi sormayı ayıp ? birde türü neydi küçük hücreli büyük hücreli vs ? yaşı falan ? olmadı bana telegramdan yada wp'dan yazabilir misin ? http://wa.me/905013674303 https://t.me/orcunfix
@orcunfix Hocam meme kanseriydi kardeşim sayesinde daha ilk evrede farkettik.Daha 1 mm civarındaydı direkt kemoterapi ile kurtuldu çok şükür.55 yaşında doktor çok çabuk farketmişsiniz dedi o sayede ameliyat vs gerektirmeden atlattı.
@macuser Sevindim ya tekrar geçmiş olsun.
@orcunfix Çok teşekkürler hocam cidden sağlık her şey gerisi pek takılacak şeyler değil.Bu arada yakınca izmire geleceğim oturup birer kahve içmek isterim senin hocam.Senin paylaşımlarından çok şey öğrendim. 🙂
@macuser Öyle ya insan sağlığı gidince anlıyor. Tamamdır izmire gelince haberleşelim. 🙂