Geçen hafta LEGO figürler için sarı uzun saç arayan bir arkadaş vardı. Dün siteye bakarken şunu gördüm, Friends serisinden figür ama sanırım (emin değilim) normal figürlere uyar o saç.
Geçen hafta LEGO figürler için sarı uzun saç arayan bir arkadaş vardı. Dün siteye bakarken şunu gördüm, Friends serisinden figür ama sanırım (emin değilim) normal figürlere uyar o saç.
Burada qBittorrent için güzel temalar var bakınız efenim.



Matkap bataryasından powerbank yaptım.
Tasarım ve fiyatıyla dikkat çeken Claw's Flux Air kablosuz klavyenin bana göre artıları ve eksilerini anlatıyorum.
Hava sıcakmış ya.
https://youtu.be/MSUqhoZFNFw?t=4
YouTube Premium'un yıllık aboneliği bende yine aktif olmuş. 2026 sonuna kadar uzattım. Geçen sene uzattıktan kısa süre sonra zam gelmişti. 🙂 (579 TL'yi 598 TL olarak çeken bankama selamlar)
https://www.youtube.com/premium/annual
Herkese selam,
2018'de Tansel'le başlayıp neredeyse hiç ara vermeden devam ettiğim yayınlara, uzun denebilecek bir aranın ardından geri dönmeyi düşünüyorum.
Oyun Gündemi için yeni yayın gününü Cumartesi olarak düşünüyorum. Bu haftaki yayın, bir aksilik olmazsa 2 Kasım Cumartesi saat 22:00'de. Sonrası için gidişata bakacağız artık.
Herkesi yayına bekliyorum. Sevgiler. 🙂
Merhaba, f/p elektrikli süpürge önerilerinizi alabilir miyim. Torbalı veya torbasız olması önemli değil. Çekiş gücü iyi olsun uğraştırmasın yeter.
#ElektrikliSüpürge
Chrome adres çubuğuna @gemini yaz, bir boşluk bırak, metnini gir; Gemini cevaplasın.
Selamlar. https://cokcekirdek.com açık.
Kısa da siteyle ilgili bilgi vereyim;
Site aslında 6 aydır açıktı. Fakat bir gece ansızın açmış ve sonrasında tekrar bakamamıştım iş yoğunluğundan. 2 gün öncesine kadar da tekrar siteye girmemiştim. 2 gün önce bir anda beklenmedik şekilde sabah üye kayıt mailleri yağınca ne oluyor diye girip ts kapanma olayını gördüm. Ardından madem dostlar geliyor biraz düzelteyim, herkes rahat etsin diye acil bir kaç düzeltme yapıp sağlamda bir sunucuya taşıdım siteyi.
Şuan site rahat şekilde kullanılabilir ve üye yoğunluğunu kaldırabilir durumda. LP'nin de yazabilirsiniz demesiyle birlikte ben de siteyi paylaşmak istedim. Hala sitede uzun bir yapılacaklar listesi var, vakit oldukça düzenleme ve geliştirme yapmaya çalışıyorum. Sitede bu arada reklam yok ve olmayacakta. Site kapanmayacakta. Moderasyon kısmında ise ts den gelen tanıdık bildik, aklı başında, sakin, yaşını almış arkadaşlara sormadan doğrudan yetki veriyorum ki site kendi kendine gidebilsin ne bana ne başkasına muhtaç olmadan. Sitenin 1 yıllık domain, sunucu ve lisans ücretlerini de peşin ödedim, yani min 1 sene açık. Ölmez sağ kalırsam ve site de kullanılıyor olursa 5-10 yıllık olarak uzatıp tamamen topluluğun kendi kendini idare ederek çalıştığı bir şekilde benden de bağımsız gidecek hale getireceğim.

@bobrekus
Çok teşekkür ederim abim, Karlar ülkesi seti sipariş etmiştim o geldi, onu açıp bakacağım şimdi, biraz farklı duruyordu onun figürleri. Eğer diğerleriyle uyumlu değilse bunu sipariş geçeyim 🙂
Frozen serisinin figürleri de bu gösterdiğim gibi, Friends yapısında olması lazım.
@leventp Sağol abim umarım öyledir, Diaroma hazırlıyorum şimdi 😀
@leventp Aynen abi saçlar uyuyormuş, kafalar uymuyor ama sorun değildi o benim için 😀
@bobrekus Gerçek hayatta kafaların uyması önemli, Legolarda farketmez 😛
@oniki Ahahah subliminal mesaj vereyim hocam buradan, umarım anlar 😀 😀