Sony PlayStation 5 Kutu Açılışı
Sony PlayStation 5, TeknoSeyir ofisine ulaştı ve Levent Pekcan kutuyu açıp incelemeden önce ilk adımı attı.
Sony PlayStation 5, TeknoSeyir ofisine ulaştı ve Levent Pekcan kutuyu açıp incelemeden önce ilk adımı attı.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ne kadar büyükmüş öyle.
kolpa mı?
Güzel bir kutu açılışı olmuş bir tık daha yenilikçi olunca çok hoş oluyor (iphonedo yapıyor mesela bu edit işini). Bazıları görüp utanır mı ? Hiç sanmıyorum
Bu video altına iphonedo edit yazmaya utanır insan! 😀
@agab ya ben il sn izledim yazdım da sonra silmedim 😀 olsun olacak olacak
@agab renk de biraz kaymış gibi ama benim panelden de olabilri.
Kutudan çıkan HDMI kablonun 2.0 olduğu paylaşılmıştı, xbox bu yüzden tüm tanıtımlarında kutuda HDMI 2.1 kablo var vurgusu yapıyor.
Çok güzel bir video olmuş.
Video çok iyi olmuş. Tek rahatsız eden kısım kameranın hep aynı odakta olup kutuyu ve ürünü bulanık görmemiz oldu. Elinize sağlık
Levent abinin 2:46'da söylediği şeye katılmıyorum. Kutu açılış videoları 5-6 dakikayı geçmediği sürece çok faydalı içerikler. Bu arada PS5 gibi merak edilen ürünlerde sürenin uzaması normal bir durum. Almak istediğim ürün ne olursa olsun kutu açma videosu varsa eğer izlemeden almam. Örneğin şu sıralar uygun fiyatlı monitör arayışı içindeyim bazı monitörlerin kutu açılış videolarına baktım ve bu içerikler sayesinde birinden vazgeçtim. Dell'in bir modeliydi çerçeve ile panel arasındaki boşluğu görünce oha dedim🙂 + kutu içeriğinden vga kablosu çıkıyordu direkt eledim.
kutu içeriği için seyretmek gerekiyor.
@alptekinck Kutu içeriği+ürün hakkındaki bazı detaylar. Örneğin "çerçeve ile panel arasındaki boşluğu görmek" bu bilgiyi satın alma sayfasındaki fotoğraflardan öğrenemezsin.
Heyecana girdim ama keşke kolpa dan da olsa kutuyu düşürseler idi 😅
Kamera hep lpye odaklanmis konsollar bulanık çıkmış. Video biraz koronaya kurban gitmis maalesef. Ama guzel bir ps5 inceleme videosu bekliyoruz
Eski kutularla kıyas için videoya link konmalı:
https://teknoseyir.com/sony-playstation-4un-kutusunu-aciyoruz 2013
https://teknoseyir.com/sony-playstation-4-pro-kutu-acilisi 2016
baya büyükmüş
Ucube. Hem şekil hem renk anlamında.
Levent abi gerçekten teknoloji üstadı, videoyu çok güzel yapmış ben çok beğendim.
Levent abinin enerjisi ve detaylarına kadar göstermesi, kıyaslama yapması çok hoşuma gitti.İnşallah hep böyle devam eder.
Ps5'in tasarım aşamalarını bilmiyorum ama neden bu kadar şekilsiz ve çirkin anlayamadım.Modern mimarili absürt apartman tasarımları olur bazen. Onlara benziyor.
Gamepad tasarımı ise tam tersine çok hoş görünüyor.Yavaş yavaş xbox gamepad ile aynı tasarıma gelmişler gibi.
Ben hayatımda bir çok tasarım gördüm, bu başarısız, kötü tasarımlardan biri, o parlak ps'a benziyor, ne kadar çirkin bişi bu ya..
Nesilleri yan yana koyunca göze çarpan ilk şey her nesil istikrarlı gerçekleşen konsolların büyümesi olmuş. Bence cihazlardaki teknolojik ilerleme hacmini genişleterek olmaması lazım. Ayrıca Levent abinin deyimi ile "biraz ağar" 🙂
bence çok güzel duruyor ve büyük değil.
Kolpa yok di mi, ona göre izleyelim. 😛
14:54 gibi minik ama tatlı bir gaf gelmiş.
LP: Resmi piyasaya çakış tarihi 😀
Eski kontrolcüyü harika tasvir etmiş üstad, hiç beğenmiyordum..
Bu iyi gibi gerçekten. Resmen ele gelmiyordu eskisi
Cihazı çok beğendim. Eski ucube tasrımlara göre baya şık
Istanbul havalimanı kontrol kulesi gibi ...
Umarım içinde boyle güzel olur.
İncelemeye gelirsek...
Tek diyecegim şu ayak kısmını gösterir yere bi zoom iyi giderdi. Herkes pc den izlemiyor malum. Onun dışında oldukça iyi olmuş çift kamera setupu harika daha vermli kullanılır umarı
Artık tv altı cihaz olmaktan çıkmış bu konsollar büyüklüklerinden. Ayrı bir raf ayırmak gerekecek hepsine. Xbox biraz daha düz olduğu için subwoofer gibi ve siyah olmasından dolayı tv yanına koyulsa kimse bu konsolmu demez. Ama ps5 biraz değişik ve orantısız bir oranda olmuş
Bence hoş duruyor ya.
Konsol değil sanki olimpiyat meşalesi.sivri yaka gömlek giymiş disco çocuğu.zebani suratlı şeytan kutusu..alamıcaz ya, saydırıp rahatlıyalım.😄
Tasarım tamamen yatık duracak şekilde tasarlanmış yine. Dik durumda güzel durmuyor bence...
@lterlemez Bence dik daha estetik duruyor.
Yatay olunca yamuk bir objeye dönüşüyor alet.
Üstüne bir şey de koyamazsın onun. 😀
@gavanator Anne danteli düz durmaz düşer. @Temp haklı.. 😄
Sitem ede ede kutu açılışı. Seviliyorsun levent abi. 🙂
Tipini beğenmeyenlere katılıyorum. Neredeyse itx oyun sistemi pcsi boyutlarında. Bütün bileşenleri 10nm altında ama önceki nesillerin iki katı boyutunda. Bu nesil konsollar çok verimsiz olmuş.
@gavanator Boyuta göre işlevi. Gaming bir laptopun üç katı ama performansı muhtemelen altında.
Onlar Ankara'da sanırım. Hem kargoya güveneceksin hem video geç çıkacak hem de LP olmayacak.
levent abinin yüzü gülüyor.
ofiste rafa koy sırıtmaz bildiğin klasöre benziyor yalnız cihaz harika