PocoX6Pro almaktan vazgeçip s23FE aldım. Mağazadan incelediğimde çok hoşuma girmedi açıkçası. Saat kampanyası da varmış. S23FE 8/256 ve watchclassic6 26500'e denk geldi.

2 nedenle samsung aldım. Bir daha kaliteli izlenim verdi bir de ikinci el de satmak benim için önemli. Ayrıca pil olarak poco için çok iyi değil dediler. Umarım bunun pili iyidir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ozturka @ozturka

    Bildiğim kadarıyla iyi değil, en kotu satarsın

  • Orcun @orcun

    Valla poco moko yalan, yalan dolan cihaz. Bir dengesi yok o cihazın. CPU var eyvallah ram var okey tamam iyi hoş e gerisi ? ip68 yok. Kablosuz şarj yok. Usb portu 3.1 değil 2.0 o porttan bir bok yapamıyor, dex gibi birşey zaten yok. Kameraya gelelim içinde omnivision'un 2020 model bir ana sensörü var. Ya hay ben sizin gelmişinizi geçmişinizi dedirtiyor. Yetmiyor 2. ve 3. sensörü de çöp. Ultra geniş açı dediği de gene aynı bokun boku sensörü var. Birtane uyduruktan kamera olsun diye konmuş 2 mplik bebelere balon tadında pislik bir msn zamanından kalma a4 tech webcam sensörü de var. 😀 Ya neresinden tutarsan tut rezillik. S23 fe böyle değil ana kamerası gn3 sensörü s24 pluslarda olan zfold 5 lerde olan bir sensör harbi amiral gemi sensörü. 2. ultra geniş açı olan 13 mp sensörü de güzel 3. de fena değil. yani içindeki donanımlar nispeten dengeli konulmuş. Cpu abanalım işte gerisi çöp koyalım tadında bir telefon cihaz değil sonuçta. Ha satmaya gelirsek evet pokoya göre daha hızlı ve kolay gideceği kesin.

  • KirbiT @kirbit

    Arkadaşım dün Vatan bilgisayar'dan 23fe 256 gb aldı. 22 bin lira + 2 bin lira saat

Maksimum 20 Bine kadar alınacak en iyi telefon hangisidir?

Batarya ve ekran performansı iyi olsun ve sosyal medya ağırlıklı kullanılacak.

PocoX6Pro çok öneriliyor. Aslında onu alacağım ama çok daha iyi öneri varsa birkaç bin daha çıkabilirim. Önerileri bekliyorum. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 12

Bu ürünün tahmini fiyatı nedir?

https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a5-v16-3/

Ekstra olarak 480GB Samsung Evo serisi SSD

8GB RAM takılı.

Yanında da XboxOneS kablosuz joistik ve sırt çantası var. Bataryası yazın resmi #monster mağazasında değişti.

Gaming sırt çantası ile beraber vereceğim.

Fiyat olarak ortalama ne kadara gider. Hiçbir sorunu sıkıntısı yoktur. Kullanılmıyor bir süredir. Ayrıca termal macun almıştım kaliteli bir şey ama kullanmadım. Onu da vereceğim.

#ikinciel #notebook #monster #MonsterNotebook #acil

Abra A5 V16.3 15.6" Oyun Bilgisayarı | Monster Notebook

Monster Abra A5 V16.3 15.6" Gaming Laptop 9. nesil i7 işlemcisi ve 4GB GDDR5 GTX 1650 ekran kartı ile çok daha iyi 3D performansı yakalamanızı sağlıyor!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

İphoene11 cihazımın bataryası %80’lere düştü. Değiştirmek istiyorum ama ilk defa değişim yapacağım. 2 sorum var. Bilen arkadaşlar varsa cevap verirse sevirim.

1. Batarya değişimi için randevu almak gerekiyor mu? Aynı gün içinde değişim oluyor mu?

2. Batarya değişince telefon sıfırlanır mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

Arkadaşlar selamlar. Bu yataktan kullanan var mı? Ayrıca mobilya önerilerine de açığım. Beyaz eşyayı Bosh ile hallettik ama koltuk takımı diğer mobilyalar duruyor. Fiyat performans olarak tüm önerilere açığım. Büyük zamlar öncesi halletmek istiyorum. 😂

https://bambi.com.tr/magnasand-therapy-set-airfryer-hediyeli

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar merhabalar. Bu yaz düğünüm var ve daha beyaz eşya alamadım. 😂 Seçimden önce anneler günü haftası indirimleriyle beyaz eşyalarımı almak istiyorum. Orta seviye önerebileceğiniz her türlü beyaz eşyaya şimdiden teşekkür ederim. Özellikle yeni eşya alan arkadaşların çok yardımı olur. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Sizce bu teklif iyi değil mi arkadaşlar? Daha önce 20 gb internet 2000 dk 250 sms 162 lira çıkmıştı. Bu yeni gelmiş. Onu reddetmiştim. Bu baya iyi göründü gözüme. 😀

Turkcell Vodafone falan da pahalı artık. Kabul edeyim mi? 1 ayım kaldı bitmesine.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Normalde 20GB internet bin dakika 100 ödüyordum. Bu ay son. TürkTelekom bunu öneriyor. Sizce geçeyim mi daha iyi tarife bulabilir miyim? Özellikle Turkcell tarafında. 🤷‍♂️

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8

Merhaba arkadaşlar. 😊

İphone11 kullanıyorum. Telefon görüşmesi yaparken ekran kararıyor ve aynı anda biri ararsa düzeliyor. Bazen düzelmiyor. Birkaç dakika sonra da kendiliğinden düzeliyor. Bu sorun neden olur? Başına gelen var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Orcun @orcun

    Ön sensörlerden birisinde sorun var. Yakınlık sensörü özellikle bozulmuş olabilir.

  • Behzat Ç. @behzat

    Ekranın kararması zaten normal bir şey. Telefon kulaktayken ekran kulağın dokunmasını algılayıp saçma sapan yerlere girmesin diye yapılmış bir şey. Ahizenin yanında yakınlık sensörü var. Ancak kulaktan uzaklaştırınca ekranı açmaması sorun. Ekran koruyucu varsa söküp deneyin birde.

#TürkNet geçmeyi düşünen arkadaşlara bir uyarıda bulunmak istiyorum. Eğer sorun yaşamazsanız sıkıntı yok. Ama bir kez sorun yaşarsanız geçmiş olsun. Bir önceki sorunum 15 günde çözüldü. Şu an ki sorunum 1 haftadır devam ediyor. İnternet yok. Zaten müşteri hizmetleri de yok #turknet firmasında. Online işlemlerden sorunu yazarsınız ve canları isteyince dönüş yaparlar. Fiyat olarak da avantajlı bir tarafı kalmadı. Diğer internet sağlayıcılarında da sorunlar olabiliyor ama en azından adamlar söz verdikleri günde geliyor. Davet kodu vs kanıp geçerseniz ve sorun yaşarsanız dalga geçer gibi dün geleceklerdi nasıl gelmez diye müşteri hizmetleri arar. Sonra bir sonraki gün yine arar sonra bir sonraki gün yine arar ve canları isteyince bir hafta 15 gün sonra sorun çözülür. Tekrar bir sorun yaşarsanız yine bu süreç devam eder. Ciddiyetten uzak gerçekten beceriksiz bir firma. Aklınızda bulunsun. Ayrıca dediğim gibi artık ucuz falan da değil. #turknetpişmanlıktır

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 35
  • cgdincer @cgdincer

    Türknet neredese tamamen sanal hizmet sunuyor. Türktelekom teknisyeni çözüyor sorun oluşursa. Geçen ay tt den tn ye geçtim. zaten 2 senedir aynı altyapı modem hiç bir şey değiştirmeden çalışıyor. Modeme şifre girerek 5 dk da transfer gerçekleşiyor. TT ye ekstra ödemenin şimdilik anlamı yok.

  • Alpi Ironside @alpi350

    Temmuz zamlarından sonra ayrıldım ben. Fakat aradığımda birisine muhakkak ulaşabiliyordum. Call Center'da ki çalışanları işten çıkardılar mı ki? O konuda memnundum ben.

    Altyapı çok önemli hocam. İSS'nin kullandığı omurga yapısı da önemli. Mesela ben TT omurgası kullanan İSS'ler de pek problem yaşamazken Turkcell omurgasını kullanan Millenicom gibi İSS'lerden çok sıkıntılar çekiyordum.

  • Realblue1 @realblue1

    Tamam sen kullanma Türk telekom kalitesiyle 8 megabit adsl'e devam. Bir noktaya katılıyorum türknet türk telekomun dandik bakır altyapısından hizmet vermeyi bırakmalı kullandığı altyapının sahibini bile bilmeyenler tarafından sorumlu ilan edilip gereksiz çamur atılıyor sanki senin altyapına türknetin müdahale yetkisi var.

  • mhmmdy @mhmmdy

    hemen dönüyorlar, yani yarım saati almıyor benim açtığım destek kayıtlarına dönmeleri