Mac geldi. pt.com.tr bir de Office 365 kodu göndermiş. Alışmaya çalışıyorum. Şunu yap, şunu yükle dediğiniz bir şey var mı?

Mac geldi. pt.com.tr bir de Office 365 kodu göndermiş. Alışmaya çalışıyorum. Şunu yap, şunu yükle dediğiniz bir şey var mı?

Windows'taki Alt Tab'ı macOS'e getiren açık kaynaklı ve ücretsiz bir yazılım: https://alt-tab-macos.netlify.app/
Oooo 🙁

rclone hakikatten şahane bir şeymiş. bu güne kadar nasıl kaçırmışım bunu yuh diyorum kendime.

#Ücretsiz #udemy kursları
Kapsamlı Android Programlama Eğitimi
https://www.udemy.com/course/tam-kapsaml-android-programlama-egitimi/
Algoritma ve Programlama Mantığı Eğitimi
https://www.udemy.com/course/algoritma-ve-programlama-mantg-egitimi/
Php-Mysql-Retrofit Kullanarak Android Projeleri Geliştirme
https://www.udemy.com/course/web-servislerle-android-uygulamalar-gerceklestirme/
VirtualBox ile Sanal Makine Oluşturmak ve Yapılandırmak
https://www.udemy.com/course/virtualbox-ile-sanal-makine-olusturmak-ve-yaplandrmak/
Şu videoyu izleyince drone ile hangi kamera kullanıldı diye merak ettim. Şu kameraymış:
DJI Zenmuse x7
6K: 6016×3200, 23.976p, 14-bit RAW video çekiyormuş.
Cihazda 24 megapiksel APS-C 14 stop dinamik aralığa sahip sensör var.
Nasıl bi cihazmış bu yaa, ilk defa duydum.
Tüm özellikleri şurada:
https://www.dji.com/zenmuse-x7/info#specs
46,5 giyenler bu fiyata kaçırmasın.

Üç katlı maske arayanlar bu linkten alabilirler. 50 liraya kargo dahil gönderen satıcılar da var fakat bu maske bayağı kaliteliymiş. Turuncu sitede yapmadıkları test kalmamış maske üzerinde, kesmişler biçmişler yakmışlar üflemişler, her türlü şeyi denemişler 😂hepsinden geçer not almış. Lcw ürününden almayı düşünüyordum ama orada hem stok kalmamış, hem de onla karşılaştırınca bile daha iyi gibi.
8 Martta izlenecek bir film varsa o da budur.

https://youtu.be/6MHdeDv9bqI
Yeni pc topladığımdan bu yana kullandığım f/p monitörü
alacak olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim. 27" alsaydım daha iyi olurdu diye düşünüyorum. AMD ekran kartlarında (kullandığım rx5700xt) süper çözünürlük olayı var. sanal 2k görüntü yapabiliyorsunuz. 27" için iyi olur.
için özü düşünen arkadaşlara öneririm
bunu fark etmemiştim 😀
eyvallah hocam, rectangle alternatifi olarak WindoWizard'a denk gelip onu kurdum, çift monitör şu an kullanmıyorum ama ileride lazım olabilir bakacağım uygulamaya.
pt güvenilir mi acaba ilk defa duydum
ben de Mac araştırırken ilk defa duymuştum hocam, buradaki ve çeşitli yerlerdeki yorumlara güvenerek aldım. Sorun olmadı.
Güvenilir.
teşekkür ederim, daha iyisi sizin olsun...