Mac geldi. pt.com.tr bir de Office 365 kodu göndermiş. Alışmaya çalışıyorum. Şunu yap, şunu yükle dediğiniz bir şey var mı?

Mac geldi. pt.com.tr bir de Office 365 kodu göndermiş. Alışmaya çalışıyorum. Şunu yap, şunu yükle dediğiniz bir şey var mı?

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ayarlar'daki her menüye girip kendine göre özelleştir. 🙂
EpıLda nE öZeLleŞtirmEsi yA?!?!
Geçen mediamarktta deneyeyim dedim, pencere açıp tam ekran yapamadım uzunca bir süre. Sonra kenarlardan çekiştirip tam ekran yaptım, bu sefer masaüstüne geri dönemedim. Kapatmak için sağ üstte buton bulamayınca alt+f4 yapmak istedim. Alt tuşu yok. Meğer sol üstte imiş kapatma butonu. Kapatıp masaüstüne geri döndüm. Oradan uzaklaştım. Bu da böyle bir anı.
Macbook kullanırken önce gesture'lara alışmak lazım. 🙂
@definitive Her ne kadar o gün kullanmayı beceremesem de tasarım, ağırlık, ekran gibi bir takım özelliklerini çok sevdim. Touchbar çok kullanışlı geldi. Sesine ise bayıldım. 13 inç bilgisayardan nasıl bu kadar güzel ses çıkıyor? 🙂
Fansız olup ısınmaması ise zaten direkt alım sebebi. Bir sonraki bilgisayarım Apple olacak sanırım.
evet ben de alışmaya çalışıyorum şu an
Hızlı geldi sanırım.
2 gün sürdü hocam bütün süreçler.
@celebi Hocam ekran küçük geliyor mu yoksa yeterli mi size göre? Geçen ayak üstü baktım düşündüğüm kadar küçük gelmedi nedense.
@ammavelakin benim için yeterli geldi hocam, zaten büyük ekrana ihtiyaç duyabileceğim bir şey yapmıyorum yapacak olduğumda monitörüme ya da televizyonuma bağlayabilirim.
Göklerden bir Nurullah iniyor ! ! !
@achfighter Peki ya simülatörün içindeysek?
Hayırlı olsun, Office 365 kaç aylık vermişler? Uzunsa ve devam edecekseniz 1TB OneDrive olur, uygulamasını App Store’dan kurabilirsiniz. Kaç para oldu bilmiyorum ama çok pahalı olmaması lazım, Magnet adlı uygulamayı satın alırsanız Windows’taki kenara çarparak pencere ayarlamayı yapabilirsiniz, hayatı çok kolaylaştırıyor. WeTransfer uygulaması siteye girmeden dosya yüklemeyi ve link almayı sağlıyor. Aklıma bunlar geldi…
Magnet'in ücretsiz alternatifi olarak Rectangle'da fena değil.
@pizza Onu bilmiyor idim ilk defa duydum.
sağ olun hocam, bakıyorum hemen
Office 1 yıllık tek cihazda kullanılabilen versiyonunu vermişler fakat ben üniversitede olduğum için lisansım vardı, gelecek sene kullanacağım.
bunu fark etmemiştim 😀
eyvallah hocam, rectangle alternatifi olarak WindoWizard'a denk gelip onu kurdum, çift monitör şu an kullanmıyorum ama ileride lazım olabilir bakacağım uygulamaya.
pt güvenilir mi acaba ilk defa duydum
ben de Mac araştırırken ilk defa duymuştum hocam, buradaki ve çeşitli yerlerdeki yorumlara güvenerek aldım. Sorun olmadı.
Güvenilir.
teşekkür ederim, daha iyisi sizin olsun...