merhaba arkadaşlar, ucuz yollu kablosuz kulaklık almak istiyorum, çok fazla bir beklentim yok, podcast dinliyorum, kulakiçi kulaklık kullanmayı sevmiyorum. Ne önerirsiniz? #KablosuzKulalık #ucuz

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba arkadaşlar sizlere bir uzmanlık sorusu;
4000-5000 tl aralığında telefon önerisi istiyorum. Anne telefonu olacak.
Beklentilerim;
*çalışması
*sosyal medya uygulamalarını çalıştırması.
*kanıt niteliğinde fotoğraf çekebilmesi
* 64 gb veya üzeri kapasiteye sahip olması.
#telefontavsiyesi #SanaTelefonÖnerememDemeyin #ucuztelefon

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Merhaba, elimde Samsung Nx 2000 fotoğraf makinası var buna nereden lens bulabilirim? #fotoğrafçılık #amatörfotoğrafçılık #samsungnx

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Birkan @birkan-akar

    Yıllar önce bi gazla almıştım, keşke Samsung alacağıma Canon vs alsaymışım. Samsung un kendi sitesine bakıyorum esamesi bile okunmuyor.

  • M U H A M M E D @muhammed

    Bende nx3000 var zamanında sahibindende makro ve zoom lens almıştım kutusunda kullanılmamıştı. DH forumda konusu vardı oradan bulabilirsiniz

  • Coppermine @coppermine

    Cok zor bir ise girismissiniz, kolay gelsin simdiden. Sahibinden'de filan 2. el bulabilirsiniz. Ben Canon kullanirken aynasiza gecis arayisimda Samsung yeni piyasadan cekilme karari almisti ve bende Canon setimi satip tümüyle Samsung'a gecmistim. Bu cok yanlis bir hareket gibi olsa da bunu bilerek yaptim. Sonrasinda gerek sifir gerekse de ikinci el seklinde tüm setimi topladim. Simdiki sette asagidaki fotograftan farkli olarak Nx300 yerine Nx30 body var, setteki diger body de nx500. Ayrica 2 adet de nx mini var. Samsung'un piyasadan cekilmesiyle tüm setin bana maliyeti komik bir seviyede kalmis oldu. Aralarindan en sevdiklerim de Nx 16-50 ve 50-150 f.2.8 lensler. Özellikle 50-150 f 2.8 efsane bir lens

    • Birkan @birkan-akar

      Çok güzel bir set oluşturmuşsunuz. Uzun zamandır bende ki nx2000 bir kenarda duruyordu. Bu aralar fotoğrafçılık konusuna eğilmek istedim araştırmalara başladım. Yeni farklı bir body ile başlamak bana çok pahalıya patlayacak, o yüzden belki ikinci el lensler bulmaya çalışacağım. Şimdilik acelem yok. Fakat Samsung'un tamamen bu işlerden çekilmesine çok bozuldum.

    • Coppermine @coppermine

      @birkan-akar yukarida @orcun 'un da yazdigi gibi, Samsung bu ise "ben istersem kralini yaparim" demek icin girdi sanirim. Cünkü ürettigi makinelerin yazilim tarafi rakipleri olan Canon-Nikon-Fuji'den ötedeydi. Wireless ve bluetooth hatta nfc destekliyordu, ayrica cep telefonundan kullanim, direkt sosyal medya ile paylasim gibi özellikleri vardi. Bu özellikler o dönemlerdeki rakiplerinde yoktu. Belki buradaki bilgi birikimini telefonlarina yansitmis olabilir ama cok güzel isler cikardi. Malzeme ve yazilim kalitesi iyiydi. Nx500 ve NX1 cok iyi body'ler. Fotograf özellikleri bakimindan, nx500, kendisinden 3 küsür yil sonra cikip 2 kati kadar agir olan Fuji XT3 ile bircok acidan rekabet edebilir durumda mesela.

    • Coppermine @coppermine

      @orcun Bir tek Samsung bu NX mount arabirimini neden baska bir üreticiye satmadi da bitirdi diyebiliyorum. Bu sayede bu sistem farkli bir markada olsa bile yasamaya devam ederdi, yeni makineler ve lensler üretilirdi. Mesela HP kendi tablet isletim sistemi olan WebOS'u LG'ye satti. LG bu sistemi televizyonlarinda kullaniyor bu sayede bu sistem de yasamaya devam ediyor.

  • Coppermine @coppermine

    Şunu da buraya bırakalım. @gamsizm in çok başarılı bir çekimi. Sanıyorum nx1 ve 50-150mm ile çekmişti.

Merhaba oyuncu ekipmanlarından hiç anlamıyorum fakat oyuncu fare klavye tavsiyesine ihtiyacım var. f/p hangi marka model önerirsiniz? #oyuncuekipmanı #oyuncufaresi #oyuncuklavyesi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ipad alayım mı almayayım mi derken yine golü yedik. #Zam

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Xbox ta çocuklar ile oynayabileceğiniz 2 kişilik mükemmel bir oyun. Oyun çıkalı yaklaşık bir sene olmuş, ben yeni kesfettim. Gamepass ta mevcut. #xbox #oyuntavsiyesi #ItTakesTwo #GamePass

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 12

Bu aralar Cowboy Bebop izliyorum. Eski bir dizi 1998 yılında yayınlanmış. Çizgiler, kikayeler güzel. Fazla sıkmadan konuyu uzatmadan izletiyor. Netflix ten izleyebilirsiniz. #cowboybebop
https://www.imdb.com/title/tt0213338/

Kaubôi bibappu: Cowboy Bebop (TV Series 1998–1999) - IMDb

Kaubôi bibappu: Cowboy Bebop: Created by Hajime Yatate. With Kôichi Yamadera, Unshô Ishizuka, Steve Blum, Beau Billingslea. The futuristic misadventures and tragedies of an easygoing bounty hunter...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • arandur @arandur

    O bayağı yeni nesil sayılır.

    Edit: Baktım da 2005 yazıyor. Sadece 7 yıl fark olmasına rağmen birisi eski nesil, diğeri ise çok yeni görünüyor.

  • echo @echo

    Böylesi yapılmadı. Çizim detayı, sanatsal tasarım, seriye özel müzikler efsane. Tutku projesi. Karakterlerin detaylı hikayeler var. Parça parça görünen hikayeler toplamda karakterleri ve dünyayı tanımak için hazırlanmış.

500-550 bin TL ye siz olsanız hangi arabayı alırsınız? #otomobil #ikinciel #OtoSeyir

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8

Malum yöntemle 3 yıllık xbox gamepass aldım, Şubat ayında da xbox series s alacağım. Hangi oyun hangi konsol meselesini böylelikle 3 sene kapatmış olacağım 🙂 Bir hayırlı olsununuzu alırım artık 🙂 #xbox #XboxGamePassUltimate

BeğenFavori PaylaşYorum yap